العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 25-04-2009, 05:14 AM
eltorky eltorky غير متواجد حالياً

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts
افتراضي رد: طلب من استاذ نيسان

المكانيكي الي أنا قصدي عالية في صقر قريش هو الميكانيكي الي أنتا أصدق عالية أسمة أية؟؟
قديم 25-04-2009, 10:08 AM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
رد: طلب من استاذ نيسان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltorky مشاهدة المشاركة

المكانيكي الي أنا قصدي عالية في صقر قريش هو الميكانيكي الي أنتا أصدق عالية أسمة أية؟؟
انا معرفش اسمه ايه لأننى لم انتهى من البوية بتاعة العربية بس كل اللى اعرفه انه فى منشية جبريل بالمعادى بجوار المدرسة

قديم 25-04-2009, 03:34 PM

eltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these partseltorky is infamous around these parts

طيب وداة حضرتك اتأكدة من حد أنو شغلو كويس و فاهم في المتسوبيشى ولا اية اخبارة؟؟؟؟؟ ال أنا أصدي عالية داة كان شغال في الفرع بتاع المصرية الي في وسط البلد في عبد الخالق صرواط و لسة سايبة من شهرين بظبط علشان عايز يتفرغ لورشتو الخاصة الي في صقر قريش لو أنتي متأكد من الميكانيكي الي معاك خير و بركة و لاكن لو مش شغال في التوكيل يبقي بلاش منو أنتي عارف الصنايعي الي بيبقي شغال في التوكيل بيبقي عندة خبرة لحل المشاكل بطريقة صحيحة و احنا بصراحة مش عايزين بعد و جع الدماغ داة كلة ندبس كمان مع ميكانيكي مبيفهمش و علي العموم أحنا مش هنخصر حاجة أنتي أسءل عالية براحتك و لو ماتمنتلوش أبقي قولي و أنا أوديك للتاني أنا التاني برضو مجاربتوش علي فكرة بس الي قلي عالية بيشكرلي فية جدا و بيقلي ان هو يعرفو من التوكيل و من كترر ما هو جامد ماكنش بيخلي حد يشتغل في عربيتوو في التوكيل غيرة و لما فتح ورشة برة بقي يروحلة و أنتي برضوو ليك الاختيار الاخير و الي فية الخير يقدمو ربناptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة eltorky ; 25-04-2009 الساعة 03:38 PM
قديم 25-04-2009, 08:29 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

على العموم انا لسه مستقريتش على حاجه
وانا كمان متعاملتش معاه قبل كده بس قريبى عنده ورشة خراطة فى دار السلام وكان شغال فى ورشة خراطة فى عين الصيرة وشغالين فى عمرة المواتير الجديد والقديم ووصفوله الميكانيكى اللى فى المعادى بيجبلهم مواتير بتاعة العربيات الجديدة وهو كويس
قولت لما اخلص العربية اوديهاله
بس انت دلوقتى انت لما قلتلى ان الميكانيكى اللى انت تعرفه كان شغال فى التوكيل يبقى اكيد احسن بس هو فى صقر قريش على الاتوستراد ولا جوه شويه
على العموم انا حسجل رقم تليفونك معايا وسوف اتصل بيك
وجزاك الله خيراً

قديم 25-04-2009, 09:21 PM

يا باشا أنا تحت أمرك في أي وقت و أنا كان سبق و كتبتلك رقم التليفون وقت ماترسي علي حال أبقي كالمني و الي فية الخير يقدمة رابناptmnlo123per154

التعديل الأخير تم بواسطة eltorky ; 25-04-2009 الساعة 09:34 PM