العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 05-10-2009, 06:41 PM
NEOOO126 NEOOO126 غير متواجد حالياً

NEOOO126 is on a distinguished road
افتراضي رد: الأوبل كورسا من الإبرة للصاروخ (موضوع ارشيفى مجمع مش حاتلاقى زيه فى اى منتدى)

السلام عليكم

احب اقوللك ان الموضوع هايل جداا ربنا يباركلك يا رب
انا لسه شارى اوبل كورسا 97 1200 CCو الحمد لله حالته تمام عايز نصايح عن العربيه و اسعار قطع غيارها لو تكرمت
قديم 06-10-2009, 01:22 AM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الأوبل كورسا من الإبرة للصاروخ (موضوع ارشيفى مجمع مش حاتلاقى زيه فى اى منتدى)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

اسف والله يا رميو معرفش انك عملتة انا كنت متخيل انك معملتوش من ساعتها بجد تسلم ايدك ومجهودك فى الموضوع الموسوعى ده يستحق لقب الافضل فى 2009 كواحد من افضل الموضوعات فى السنة فعلاً

تسلم ايدك يا رميو
ptmnlo123per122
الف شكر على اهتمامك يا بشمهندس وائل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NEOOO126 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

احب اقوللك ان الموضوع هايل جداا ربنا يباركلك يا رب
انا لسه شارى اوبل كورسا 97 1200 CCو الحمد لله حالته تمام عايز نصايح عن العربيه و اسعار قطع غيارها لو تكرمت
اتفضل اسئل وانا معاك اهو
قديم 07-12-2009, 12:35 PM
M.Al-Ebiary M.Al-Ebiary غير متواجد حالياً

M.Al-Ebiary is on a distinguished road

السلام عليكم
انا عايز اشترى كورسا سيدان تكون بعد 2006 وتكون حاله كويسه

لو فيه حد ممكن يساعدنى فى الموضوع ده يارييييييت وياريت لو فيه اى عيوب للعربيه ديه حد يقوللى
قديم 07-12-2009, 05:03 PM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.Al-Ebiary مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا عايز اشترى كورسا سيدان تكون بعد 2006 وتكون حاله كويسه

لو فيه حد ممكن يساعدنى فى الموضوع ده يارييييييت وياريت لو فيه اى عيوب للعربيه ديه حد يقوللى
عيب العربية الرئيسى انها اصلا مش اوبل من اساسه هيا عربة شيفروليه وبتتصنع ف البرازيل وعيبها انها بتاكل ديسك واسطوانه كل 50000كم وعزلها مش حلو وثباتها مش زى بقية الأوبل
قديم 12-12-2009, 02:15 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

انا لسة شاري كورس 1999 وعاوز اعرف اية عيوبها واية الي اخلي بالي منة واية الي ابص علية وهكذا
وشكرا.

الكلمات الدليلية
اوبل كورسا, opel corsa