العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 06-06-2009, 11:33 PM
vertical.horizon vertical.horizon غير متواجد حالياً

vertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond reputevertical.horizon has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال.....عيوب الصنى الشكل الجديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

ياباشا لو حضرتك
ناوى عليها فعلاا ماتخافش العربيه بصفه عامه ممتازه في فئتها
وبلنسه للكوتشه بتاعت الباب ده ممكن تكون حاجه نسبيه

وانا معايا نيسان صنى مو 2000 وهى عربيه محترمه بصراحه

(وصلى صلاه استخاره وربنا يوفقك ان شاء الله )
شكرا يا أستاذي مرورك الكريم، ده برضة كان رأيي في النيسان صني، وخصوصا إن سمعتها كويسة جدا برة مصر، كفاية فعلا إنها "نيسان". أنا بقالي فترة باعمل إستخارة على الموضوع ده وأرجو التوفيق من ربنا. أشكرلك ردك يا عزيزي.

إبراهيم.
قديم 27-09-2009, 03:09 AM
nassef nassef غير متواجد حالياً

nassef will become famous soon enough

ها . . نقول مبروك ولا لسه ؟
قديم 06-10-2009, 06:25 AM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nms001 مشاهدة المشاركة

ديقه من ورا خصوصا لو السواق طويل زي حالاتي فمينفعش اصلا حد يقعد وراه
وده السبب الوحيد اللى خلانى صرفت نظر عنهــا
غير كده العربية زى الفل بشهادة أصدقائى من ملاكها ..
قديم 31-12-2009, 10:11 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

الفتره الاخيره سمعت كلام وحش عن الصني و تقفيها مش حلو و عفشتها نشفه اوي بس انا عن نفسي مجربتهاش و الي اسمعه اسطوره صني هي 1997 بس الامان بسم الله ما شاء الله لسه شايف حادثه لها زي الاوكتفيا بالظبط مفيش ضهر اه بس الصالون زي الفل ولا حصل له اي حاجه و الي فيها مفيش حد اتجرح حتي
لانسر افضل محرك النيسان كسول بعض الشيء و اتحدا اي حد بلانسر 1300 امام صني و يكونو منيول شوف الانسر هتفرق بأد ايه بس لو معاك 97 حات سيراتو و تكون انت جبت الخلاصه بس مش هتقدر تسد امام المزدا 3 عشان مخدعكشي

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 31-12-2009, 02:15 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of

انا مش معاك ان الانسر موتورها قوي عن النيسان لان الصني ال start بتاعها عالي جداااا لكن بطيئة علي السرعات العالية المفروض ممتتكلمش عن الانسر 1300 لانها بطيئة للغاية وملهاش في الجري دا السبرانزا a113 بتسحب عنها