العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 15-05-2010, 12:00 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
باركولى مرتين مش مرة واحدة

طبعا بعد ما اشتريت الالنترا موديل 2010 من اقل من شهر ومرت اول الف رحت عملت صيانة الالف فى توكيل الازاريطة وكله تمام وكان الفلتر والمصنعية ببلاش ودفعت ثمن الزيت وبس المهم لاقيت تليفون يوم الاثنين اللى فات واحد من غبور بتصل بيا بيقولى مبروك اسمك دخل سحب لما عملت صيانة عند غبور وحتكسب جايزة انا استغربت وافتكرت حد بيشتغلنى بس كان بيتكلم جد وطلب منى الحضور يوم الثلاثاء الماضى الساعة 3 عصرا ورحت واخدوا البطاقة والرخصة وصورهم وقابلت اشخاص انا مش عارفهم ولاقتنى كسبت انا و4 غيرى جوايز والحمد لله
الجوايز هم 3 حاجات
الجوائز هى كروت اليت للصيانة (ELITE) و2موبيل باك بيرى وLCD SONY32 بوصة المهم
انا كسبت كارت الصيانة الاليت اللى هو بسمحلى انى اعمل الصيانة الدورية لعربيتى فى اى مكان فى اسكندرية عند البيت او الشغل مقابل زيادة فقط 30 جنيه ولو رحت عند غبور التوكيل استلم عربيتى اسرع من العادى (الاولوية لحامل الكارت )وباخد تخفيض حولى 10 %على الصيانة وقطع الغيار وليا طلب عربية الانقاذ التابعة لغبور بتخفيض مش عارف كام بصراحة الموضوع عجبنى اه ونسيت حاجة ممكن اطلب حد يجيى ياخد العربية من عند البيت يعملى الصيانة فى التوكيل ويجيبها ليا تانى واحسبه

وده كان اول مباركة اما التانية انى صورتى وانا مع اللى استلموا الجوايز نزلت فى جرنال الاهرام (ملحق السيارات )تالت واحد من على اليمين وانا بستلم الجايزة
قديم 15-05-2010, 12:08 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: باركولى مرتين مش مرة واحدة

ألف مبروووك يا أ /بدر

أنا هأروح أفتح الجرنان و أدور علي صورتك

قديم 15-05-2010, 12:11 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

ألف مبروووك يا أ /بدر

أنا هأروح أفتح الجرنان و أدور علي صورتك
الله يبارك فيك يااستاذ احمد وانا اللى شايل شعره ولابس نظارة وعشان تعرفنى الاطول فى الصورة
قديم 15-05-2010, 12:33 AM
الصورة الرمزية ابو دعاء
ابو دعاء ابو دعاء غير متواجد حالياً
من انا؟: الباحث عن الحياه
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: قيادة السيارات

ابو دعاء is a glorious beacon of lightابو دعاء is a glorious beacon of lightابو دعاء is a glorious beacon of lightابو دعاء is a glorious beacon of lightابو دعاء is a glorious beacon of lightابو دعاء is a glorious beacon of light

الف مبروك مرتين الاولى على السياره ويارب يرزقك خيرها ويبعدعنك شرها والثانيه على فوزك فى السحب

قديم 15-05-2010, 02:45 AM
mesho70 mesho70 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو احمد وشهد
التخصص العملى: مهندس مساحة

mesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond reputemesho70 has a reputation beyond repute

الف مبروك بدر باشا
مش مرتين بس