العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 10-08-2010, 03:57 AM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kmanda_vip مشاهدة المشاركة

موضوع جميل يا ابن بلدى يا غالى بس مصطفى كامل بيقولك مفيش فايده
الاسعار مبتنزلش اكتر من 5000 جنيه ده لو نزلة اساسا
فى السعودية عمرهم ماتوقعهوا انها تنزل ريال واحد واديك شايف دلوقتى وصلوا لإيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lRatedl مشاهدة المشاركة

فكره جميله
ربنا يخليك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

يا ساتر يارب يا ساتر ربنا يهديك مهما حدث مهما حدث مفيش حد يقول كده على بلده أبدا كده ألا إذا كان...أنت فاهمنى طبعا
بتسمى "مصر"بركة عفن؟؟؟؟؟ لا إله ألا الله لا إله الا الله معلش بكره تعرف وتفهم لأنك شكلك انسان صغير مش فاهم حاجة كفاية إنها ذكرت بالأمان فى القرآن يعنى فى كتاب الله , أنا مش عارف أزاى الأدارة سابت ردك ودى مش حرية شخصية دى إسمها اللى تسميها
بص ياغالى الراجل اخطأ بالفعل انا علقت على الجزأية الخاصة بالموضوع فقط

اللى مش عاجبه حاجة ياجماعة يعمل تبليغ عن الرد نفسه ويطالب بحذف الرد نفسه دون المساس بالموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

أنا مش عارف راح فين المصريين راحوا فين طبعا بعد كده يقولولك كرامتنا مهدورة طيب ما دور مهدورة ليه إذا كان الأستاذ المحترم داخل يقوله أنا بحييك على كلامك
لو واحد خليجى قرأ كلام ذى ده هايقول أى هايقول المصريين دول ولاد *** مش يستهلوا فتفوته الأكل
ياحضرة انا معلقتش على كلام الاخ اللى بيسئ فيه لمصر نهائى انا علقت على كلام مصلحة الجمارك وخلافه لاكن انا مقصدش اوافقه فى الكلام بتاع مصر دا نهائى وفضلت انى معلقش عليه عشان الموضوع مش ياخد مسار تانى وبعدين زى ماقلت للأخ الى سبق حضرتك
اضغط على علامة التعجب وبلغ عن رده طلاما مش عاجبك ايه المشكلة فى كدا ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oO MiMo BoY Oo مشاهدة المشاركة

الموضوع كبير ومحتاج وقت وتخطيط للانتشار وان شاء الله ربنا يوفقنا
بإذن الله لو كل واحد تولى صرف 10 جنيه فقط لاغير هيطبع له فوق ال 100 ورقة مع كتابة فى الورقة ان لو حد قدر يطبع بردو مفيش مشكلة انا هكتب حجات ممتازة فى أقرب وقت عشان تحس الجميع انه لازم يساهم معانا واظن واحد بيشترى عربية بألوفات لما يصرف 10 ولا 20 جنيه دعاية ويجيب عربية ارخص كام ألف دا غير كمان لو حد يعرفه او صديق او اخ او ابن او خلافه هيشترى هو كمان

--

الاخ اللى غلط فى حق البلد انا مش معاك نهائى ومكنتش عاوز اعلق على كلامك عشان الموضوع مش ياخد مسار تانى لاكن للأسف ناس فتحت الموضوع

بطلب من حضرتك بعد اذنك تعديل ردكـ
قديم 10-08-2010, 04:02 AM
crypt76 crypt76 غير متواجد حالياً

crypt76 will become famous soon enough
افتراضي رد: لأول مرة فى مصر : خليها تصدى وموديلها يعدى .. حملة تخفيض اسعار السيارات

تسمح تقولي أنا أخطأت في مصر في إيه؟
لما أتكلم عن إني مخنوق مما وصلت إليه البلد في نقطة معينة وهي الجمارك والسرقة العلنية الي بتحدث لنا أكون أخطأت في مصر؟
لما أتحدث عن عدم تقبلي للمعاملة الي كلنا وانت أكيد منا مش طايقينها أكون أخطأت في مصر؟
المستنقع الذي أتحدث عنه يا سيدي الفاضل ليس البلد بأرضها أو جوها أو ترابها أو هواها
بل من يتحكمون فيها وفينا ويستخدمونا كمصدر رئيسي للدخل عن طريق الضرائب والجمارك وغيره الكثير..

وعلى أي حال إن كنت قد أخطأت فأنا أعتذر
قديم 10-08-2010, 04:29 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crypt76 مشاهدة المشاركة

تسمح تقولي أنا أخطأت في مصر في إيه؟
لما أتكلم عن إني مخنوق مما وصلت إليه البلد في نقطة معينة وهي الجمارك والسرقة العلنية الي بتحدث لنا أكون أخطأت في مصر؟
لما أتحدث عن عدم تقبلي للمعاملة الي كلنا وانت أكيد منا مش طايقينها أكون أخطأت في مصر؟
المستنقع الذي أتحدث عنه يا سيدي الفاضل ليس البلد بأرضها أو جوها أو ترابها أو هواها
بل من يتحكمون فيها وفينا ويستخدمونا كمصدر رئيسي للدخل عن طريق الضرائب والجمارك وغيره الكثير..

وعلى أي حال إن كنت قد أخطأت فأنا أعتذر
يا حبيب قلبى مهما حدث مهما حدث خلى غضبك لنفسك لا داعى للغلط فى بلدك علنى لأنك أكيد عارف أن مليون عربى سعودى او إمارتى او غيره بيخشوه المنتدى والموضوع مش مستاهل أصلا"تصدق بالله أنا عايش فى المنصورة يعنى أم الخناقات الناس كلها عايزة تمسك فى بعض "لكن عادى أنا برضه بحب المكان اللى عايش فيه والأرض اللى بمشى عليها حتى لو كانت مكسره مستحمل قرف النصب وقله الأدب لأنى عارف أنها لازم تتغير مفيش حاجة إسمها ستوب الأرض كروية ولا أى؟

قديم 10-08-2010, 04:30 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bam8572 مشاهدة المشاركة

فى السعودية عمرهم ماتوقعهوا انها تنزل ريال واحد واديك شايف دلوقتى وصلوا لإيه

ربنا يخليك

بص ياغالى الراجل اخطأ بالفعل انا علقت على الجزأية الخاصة بالموضوع فقط

اللى مش عاجبه حاجة ياجماعة يعمل تبليغ عن الرد نفسه ويطالب بحذف الرد نفسه دون المساس بالموضوع

ياحضرة انا معلقتش على كلام الاخ اللى بيسئ فيه لمصر نهائى انا علقت على كلام مصلحة الجمارك وخلافه لاكن انا مقصدش اوافقه فى الكلام بتاع مصر دا نهائى وفضلت انى معلقش عليه عشان الموضوع مش ياخد مسار تانى وبعدين زى ماقلت للأخ الى سبق حضرتك
اضغط على علامة التعجب وبلغ عن رده طلاما مش عاجبك ايه المشكلة فى كدا ؟

بإذن الله لو كل واحد تولى صرف 10 جنيه فقط لاغير هيطبع له فوق ال 100 ورقة مع كتابة فى الورقة ان لو حد قدر يطبع بردو مفيش مشكلة انا هكتب حجات ممتازة فى أقرب وقت عشان تحس الجميع انه لازم يساهم معانا واظن واحد بيشترى عربية بألوفات لما يصرف 10 ولا 20 جنيه دعاية ويجيب عربية ارخص كام ألف دا غير كمان لو حد يعرفه او صديق او اخ او ابن او خلافه هيشترى هو كمان

--

الاخ اللى غلط فى حق البلد انا مش معاك نهائى ومكنتش عاوز اعلق على كلامك عشان الموضوع مش ياخد مسار تانى لاكن للأسف ناس فتحت الموضوع

بطلب من حضرتك بعد اذنك تعديل ردكـ
والله أنا من اول اللى عايز أشترك معاك لأن الموضوع فعلا مهم الجمارك شدة أوى أوى و والله أنا نفسى كنت أجيب عربية من بورسعيد مستعمل لكن أوقفوه حتى الموضوع ده

قديم 10-08-2010, 04:38 AM
DR A73 DR A73 غير متواجد حالياً

DR A73 will become famous soon enough

و الله الراجل ده بيتكلم كلام زى الفل .... أنا معاك فى الحمله ان شاء الله