العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 01-06-2010, 01:28 PM
titoo titoo غير متواجد حالياً

titoo is on a distinguished road
افتراضي رد: السير عكس الاتجاه

ربنا يبعد عنا عساكر المرور
قديم 01-06-2010, 02:42 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masmas1001 مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا جبت المخالفات ولقيت عندي مخالفة عكس السير ومكتوبة 1000 جنية من سنة فاتت وعلى النت المخالفة ب 1000جنية
وربنا يستر ولو حد يقلنا لو هيا ممكن تتخفض ولا لاء

المخالفه اللي لو عملت فيها جن مش هتعرف تنزلها عن 1000 جنيه علشان انتا كدا واخد الحد الادني لكن لو كانت 1500 ولا 2000 كان ممكن تنزل ل 1000 غير كدا انسي
قديم 03-06-2010, 02:35 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

انا كل يوم لازم اخش عكس اتجا ة وامام نقطة مرورفى الكيلو 21 والى من الاسكندرية او صيف فى اسكندرية اكيد عرفنها
وبشوف امين الشرطة والظابط وخدين النمرة بدل المرة 100 مرة مدام الرخص متسحبتش مفيش مخالفة سير عكس اتجاة ومجدد الرخصة وولا مرة الاقى سير عكس اتجاة
ههههههههه لا ياراجل حرام عليك هتودى الناس فى داهية بس بتوع ال21 دول همهم الأول الميكروباس والنص نقل دول بيسترزقو منهم كويس هو مش فاضى يضيع وقت مع الملاكى وهو فى اعتقاده ان الملاكى هيقرفه ويقعد يتناقش معاه ويضيع وقت يطير منه كام ميكروباس وخاصة ال21 دى زيطة وهيصة لان اللى جاى من مطروح داخلها واللى جاى من القاهرة الصحراوى واللى رايح 6 اكتوبر ( النخيل )او العجمى او اللى رايح القاهرة ثم انا على طول هناك عمرى اخدت بالى منهم لان ليهم مصالح تانية لكن لو النمرة اتقيدت هتروح تلاقيها طبعا مفيش هزار
قديم 03-06-2010, 02:43 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا جماعه متخافوش انا نمرتي اتخدت 3 مرات سير عكس الاتجاه بس مفيش رخص اتسحبت والحمد لله رخصت ومطلعش عليه غير مخالفه واحده سير عكس الاتجاه وطلعت مش بتاعتي وكان حوار كبير جدا وخلص بعد 6 شهو واللي منوط به انه يحررلك المخلفة هوه الظابط فقط غير كدا
ياعم كروزر الظابط ده هو اللى بيحصل فورى لكن احيانا الظابط يسيب امين الشرطة ويروح اى مشوار وسيادة الامين يقيد فى دفتر او اى حاجة معاه ويديهم للظابط يااما يقيدهم عكس اتجاه او يقيدهم اى حاجة تانية غالبا مبتكون حزام او طفاية او غيره
قديم 03-06-2010, 03:59 AM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all

طب يا جماعة لو سمحتوا قولولي غرامات الحزام و الانتظار الخاطيئ بكااااااااام ؟؟!!
بس مش الفورية
وشكراا