العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 08-07-2008, 02:56 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عن تجربة "هيونداي" تتفوق على "دايهاتسو" في الدهانات

ااااااااااااه الهيونداوية بدواء افتكاستهم angryhead

زيت باكم يا اخوانا مرة واحدة ليييييييييه هيا العربيات كلها بتدهن وش واحد والهيونداى بيدهنوها وشين

يا جدعان صلوا على النبى كده وبلاش الاساطير ديه ده انا لسه كنت بحزر واحد صاحبى بستخدم الزيت الباكم علشان يشيل اثار الحكات من العربية لانة بياكل من طبقة البوية ايا كانت نسبتة وقبلها بياكل من طبقة التشميع (الفابريكا) من العربية تقوم تقولى عربيه غرقااااااااانة زيت باكم (علبتين) لمدة 8 سااااااااااعات محصلهاش حاجة

اكيد العيب فى الزيت اكيد كان زيت مضروب او ممكن تكون كنت مشمع عربيتك قبلها مثلا بوقت قريب

الزيت الباكم ده كفاية يتحط على العربية ساعة واحدة بس علشان الدهان يجرب خالص ولو قعد ساعتين ولا تلاتة اكيد مش هينفع تانى

اهدو كده يا جماعة وصلو على النبى بدل ما والله اجيبلكوا انقلكوا موضوع (لا هيونداى بعد اليوم ) هنا :showme

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 08-07-2008, 03:27 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

طب بص يا وائل

اولا زميلتي عربيتها موجوده حاليا في مركز خدمة "دايهاتسو" العبور وتقدر تتأكد بنفسك

ثانيا أنا ممكن اجيبلك الأثبات على القصة بتاعت "الماتركس" وهو صورة من قرار الفصل إللي طلع من المدير العام ضد الموظف إللي عمل كده وكان مكتوب في قرار الفصل والأسباب المؤدية إليه وبالتاريخ

وبعدين أنا هاخترع قصة ؟ أنا اساسا كنت ناسي الحكاية دي ولما حصلت مع زميلتي أفتكرتها بس الفرق إن الماتركس تكسب الماتيريا مش عاشن الدهان وبس ... لا .... عشان حاجات كثير قوي

:D
قديم 08-07-2008, 05:41 PM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

بايوو الأصيل ،،

رغم اقتنائه الهندسة الألمانية و الشياكة الفرنسية حاليا ،،

مبينساش اخواته الغلابه ،،

بس دي فعلآ حاجة غريبة غير متعارف عليها ،،

دايما توصف هيونداي بالصاج الضعيف و الدهانات الضعيفة ،،

عموما كفاية نعرف ان هيونداي اول شركة تستخدم الصاج المجلفن في سياراتها

انقل يا ابو نورا ،،

المواضيع اللي عايزها ،،

عندما تهاجم من الخلف تأكد انك في المقدمة

:crazy:crazy

قديم 08-07-2008, 05:42 PM
الصورة الرمزية وليد مجدى
وليد مجدى وليد مجدى غير متواجد حالياً

وليد مجدى is a splendid one to beholdوليد مجدى is a splendid one to beholdوليد مجدى is a splendid one to beholdوليد مجدى is a splendid one to beholdوليد مجدى is a splendid one to beholdوليد مجدى is a splendid one to beholdوليد مجدى is a splendid one to behold

بجد يا بايوو احييك علي مواضيعك
علي الرغم من اني ماقابلتكش قبل كده
بس مواضيعك افادتني جدا
منتظرين المزيد و المزيد

مشكور على هذا المجهود الرائع
قديم 08-07-2008, 05:59 PM
الصورة الرمزية MohabSaeed
MohabSaeed MohabSaeed غير متواجد حالياً

MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute

بعيد عن موضوع قوه الدهان ...... الراجل الى معندوش ذره ضمير الى عمل كده فى الماتيرا محدش عمله محضر !!!!!!

الرجال ده عاوز يضرب ضرب مبرح يؤدى الى الوفاه .

THE ELEGANT ALFA ROMEO 156 AUTO DELTA 3.7 GTA - AM SUPER
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h