العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 17-01-2010, 01:20 AM
teraka2110 teraka2110 غير متواجد حالياً

teraka2110 is on a distinguished road
بريليانس ولا بروتون

ياجماعه انهى احسن فى كل حاجه بريليانس frv 2010 - ولا بروتون جين 2 2010
وشكرا
قديم 17-01-2010, 01:24 AM
waelfarid waelfarid غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا

waelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to behold
افتراضي رد: بريليانس ولا بروتون

جين تووووووو طبعا
قديم 17-01-2010, 02:13 AM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold

كل واحد وليه رأيه
بس انا بالنسبالى انا بحترم الfrv عشان الشاسية والثبات وقطع الغيار المتوفرة من اكبر حاجة لأقل حاجة وبأسعار منخفضة وتوكيل محترم والوسع الداخلى بس كمالياتها قليلة والتسارع قليل بسبب الوزن العالى 1330كجم
لكن الجين 2 انا بحترمها عشان موتورها الممتاز لكن ثبات غير جيد فى المنحنيات بالنسبة للfrv وعدم وسع الجين 2
وطبعا القرار الاول والاخير ليك واى استفسار انا تحت امرك
وانا ركبت الاتنين واقدر ان شاء الله اساعدك
قديم 17-01-2010, 09:50 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

كوسع عربية البرليانس تكسب

كموتور الجين2 طبعا

تاداء رياضى الجين 2

كثبات الجين 2

اوبشنز البرليانس

عوامل الامان البرليانس

توافر قطع الغيار خارج التوكيل الجين 2 الى حد ما

سعر اعادة البيع الجين 2 (برغم ان سعر اعادة بيعهها مش قزى بس افضل من البرليانس

قديم 17-01-2010, 01:51 PM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

انا من راى الشخصى خايك فى الجين 2 موتور قوى شبابيه اوى نشفه على حسب كلام الناس قطع الغيار بقت بره التوكيل