العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 13-11-2011, 08:44 PM
ladham ladham غير متواجد حالياً

ladham is on a distinguished road
خبر جديد انا عندى ليكم النهاردة الحل الامثل لعدم سرقه السيارات

انا عاوز اقولكم ممكن دلوقتى تحمى سيارتك من السارقه غصب عن السارق حتى لو كان فى اخر الدنيا ممكن تعرف مكان عربيتك فين بالظبط
بص يا جماعه انا عندى الحل النهاردة فى جهاز جديد بيركب فى العربيه بوجودة ممكن تعرف وتتحكم فى عربيتك فى اى وقت من خلال الموبيل وبكل بساطه
هو عبارة عن جهاز صغير جدا بيركب على ضيفيرة العربيه وبنحطه فى مكلن تحت الطبلوة وبيكون مداى محدش يعرف يشوفه خالص بعد ما بيركب الجهاز بنسيف شويه رسائل على الموبيل منها تتحكم فى عربيتك زى
1- لو عاوز تفتح سنتر العربيه من موبيلك وجود
2- لو حد خد عربيتك بسهول من على النت تقدر تحددد مكان عربيتك وبرساله صغيرة ممكن توقف السيارة وهى فى مكانها وعمرا ماتدور خالص من الاخر حتى لو عملت قرد الى برساله صغيرة برضو منك
3- لو حد حاول يفتح العربيه بتجيل رساله على الموبيل فى الحال
4- بتعرف مكان عربيتك عن طريق القمر الصناعى بكل سهول
وليه مميزات كتير اوى يعنى من الاخر انسى ان العربيه تتسرق وقدر الله وحل هتعرف مكانها على طول وبسهوله
قديم 13-11-2011, 08:46 PM

افتراضي رد: انا عندى ليكم النهاردة الحل الامثل لعدم سرقه السيارات

قديم 13-11-2011, 08:55 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all
افتراضي رد: انا عندى ليكم النهاردة الحل الامثل لعدم سرقه السيارات

ياريت تفيدنا ازاى فى المنتدى هنا علشان الكل يستفيد
قديم 13-11-2011, 08:58 PM

خبر جديد الحل الامثل لعدم سرقه السيارات

انا عاوز اقولكم ممكن دلوقتى تحمى سيارتك من السارقه غصب عن السارق حتى لو كان فى اخر الدنيا ممكن تعرف مكان عربيتك فين بالظبط
بص يا جماعه انا عندى الحل النهاردة فى جهاز جديد بيركب فى العربيه بوجودة ممكن تعرف وتتحكم فى عربيتك فى اى وقت من خلال الموبيل وبكل بساطه
هو عبارة عن جهاز صغير جدا بيركب على ضيفيرة العربيه وبنحطه فى مكلن تحت الطبلوة وبيكون مداى محدش يعرف يشوفه خالص بعد ما بيركب الجهاز بنسيف شويه رسائل على الموبيل منها تتحكم فى عربيتك زى
1- لو عاوز تفتح سنتر العربيه من موبيلك وجود
2- لو حد خد عربيتك بسهول من على النت تقدر تحددد مكان عربيتك وبرساله صغيرة ممكن توقف السيارة وهى فى مكانها وعمرا ماتدور خالص من الاخر حتى لو عملت قرد الى برساله صغيرة برضو منك
3- لو حد حاول يفتح العربيه بتجيل رساله على الموبيل فى الحال
4- بتعرف مكان عربيتك عن طريق القمر الصناعى بكل سهول
وليه مميزات كتير اوى يعنى من الاخر انسى ان العربيه تتسرق وقدر الله وحل هتعرف مكانها على طول وبسهوله
قديم 13-11-2011, 09:10 PM
محمود سامى محمود محمود سامى محمود غير متواجد حالياً

محمود سامى محمود is just really niceمحمود سامى محمود is just really niceمحمود سامى محمود is just really niceمحمود سامى محمود is just really niceمحمود سامى محمود is just really nice
افتراضي رد: الحل الامثل لعدم سرقه السيارات

مشكور على الموضوع .. بس حضرتك ماقولتش منين نجيب الجهاز ده .. و ثمنه كام .. ياريت حضرتك تقول معلومات كافية عنه .. عشان الأعضاء يستفيدو و يكون الموضوع كامل