العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 23-04-2010, 12:24 AM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربيتك ما تتسرقش، خش معايا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هومه عبده مشاهدة المشاركة

شكرا لك وافادك الله
مع العلم انى انسه والسيارة لااقودها ركناها تحت البيت لظروف لو دخلت فقرة انقذونى هاتعرف اشتريتها وكانت اول سيارة لى واتنصب عليه فيها بس الحمدلله على كل شئ
ربنا يرفع عنك ويعينك، وعلى فكرة انا قريت موضوعك، وكتبت ليكي كلمتين هناك ياريت تقرئيهم، وشكرا على تشريفك الموضوع، والله الموضوع نور
قديم 23-04-2010, 12:42 AM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

سامحني اللبس حصل عندي من إن إلا عندي مطاطي ، يعني وإلا شفته مطاطي، عموما ربط الكلبسات سهل جدا، وبرده الإنسان لازم يعمل حاجته بحرص ويطمن عليها ، يعني ثانية زيادة مش هتفرق، وعموما شرفت الموضوع وشكرا على مداخلاتك التي أثرت الموضوع وزادت من قيمته
شكرا يا أستاذ مهند، الجزء المطاطى ده الغطاء (للحماية من الماء والتراب) اللى فوق الاسبيراتير، لانه مافيش وش اسبراتير مطاطى.

قديم 26-04-2010, 08:07 PM
هومه عبده هومه عبده غير متواجد حالياً
من انا؟: مصريه بجد
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: القراءة

هومه عبده has a spectacular aura aboutهومه عبده has a spectacular aura about

فعلا اشكرك جدا لتعليقك وربنا يسترها معانا جميعا اسفه لتاخير الرد
قديم 24-01-2011, 02:47 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

ما العصاية اللي بتتحط في الدركسيون

زي الفل

وانسي تتحرك بالعربية44454 6

رمضان كريم
قديم 24-01-2011, 08:40 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الاحسن من دا كله
تركيب زرار مخفي يفصل الموبينه
تتك علي الزرار و انت نازل يبقي كانك شيلت سلك الموبينه بالضبط
و في الحاله دي مهما دور العربيه ولا حتي جاب ميكانيكي حيعرف يدورها

حـازم خـضـر