العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 26-12-2011, 05:51 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحــــذيــر اخـــر لسائقى واصحــاب التاكسيات بالاسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elnopy2005 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههه
اولا مش ضحك سخرية من الشرطة وزى ماقال اخى سيف الدين ان الشرطة عارفة كل حاجة وانهم فيه حاجات بينهم مش راضين يمسكو العرب فى الكينج والساحل الشمالى ومش حقول انهم خايفين العرب كل شوية يقفلولهم الطريق الدولى او الصحراوى او الساحلى وكدا انا فهمتهالك بقى على صراحة فيه تخاذل فى الشرطة ومع العلم ان كل الكماين على الساحل مفيهاش بعد الساعة 9 راجل واحد سالنى فين بطاقتك من مارينا الى منطقة سيدى بشر وشكراا
ممكن اعرف امتى العرب قفلوا الطريق الدولى او الصحراوى او الساحلى

اولا العرب عمرهم ما عملوا مظاهرة ولعلم حضرتك انا مش عرباوى انا من الابراهمية وحاليا ساكن فى ابو تلات يعنى بعدى على الدولى والساحلى وعمرى ما شفت الطريق مقفول
اللى كان ماسك تامين الطريق الساحلى ايام الثورة من اول بوابة الكيلو 21 الى مطروح كانوا العرب مش الجيش وكانوا بيامنوا الشقق والفيلات وماشفتش ان شيئ نقص من بيتى رغم علمهم انى غير متواجد
ماهو فى حرامية من الاسكندرانية وحرامية من القاهرة من كل حتة
وحضرتك بتقول انك مشيت على الطريق من مارينا ماحدش اتعرض لك
فبلاش نتكلم عن العرب باسلوب الافلام العربى الا فيلم ابن حميدوا لما حضرتك تعاشرهم وتعرفهم عن قرب تعرف انهم اهل اصول

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بدر1978 ; 26-12-2011 الساعة 05:57 PM
قديم 26-12-2011, 06:15 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

يبقا السوال مين اللى كان راكب العربيات المسروقه دى
قديم 26-12-2011, 08:19 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

الطرف التالت هههههههههه
محدش يحدف طوب ههههه

قديم 26-12-2011, 08:21 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

يبقا السوال مين اللى كان راكب العربيات المسروقه دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama مشاهدة المشاركة

الطرف التالت هههههههههه
محدش يحدف طوب ههههه
انا قصدى اجاوب على السؤال علشان محدش يفهم غلط

قديم 28-12-2011, 01:01 PM
elnopy2005 elnopy2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عمر الصياد
التخصص العملى: مهندس كومبيوتر
هواياتي: صيد الاسماك

elnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

ممكن اعرف امتى العرب قفلوا الطريق الدولى او الصحراوى او الساحلى

اولا العرب عمرهم ما عملوا مظاهرة ولعلم حضرتك انا مش عرباوى انا من الابراهمية وحاليا ساكن فى ابو تلات يعنى بعدى على الدولى والساحلى وعمرى ما شفت الطريق مقفول
اللى كان ماسك تامين الطريق الساحلى ايام الثورة من اول بوابة الكيلو 21 الى مطروح كانوا العرب مش الجيش وكانوا بيامنوا الشقق والفيلات وماشفتش ان شيئ نقص من بيتى رغم علمهم انى غير متواجد
ماهو فى حرامية من الاسكندرانية وحرامية من القاهرة من كل حتة
وحضرتك بتقول انك مشيت على الطريق من مارينا ماحدش اتعرض لك
فبلاش نتكلم عن العرب باسلوب الافلام العربى الا فيلم ابن حميدوا لما حضرتك تعاشرهم وتعرفهم عن قرب تعرف انهم اهل اصول

تمام كلام حضرتك مظبوط يبقى احنا لما دفعنا 15000 جنيه فدية عشان العربية الى رجعنها من الحمام مكنش عرباوى وكان فلسطينى او تركى انا الى دافع الفلوس وياعم ربنا مايكتبها عليك وسعتها مش حتتكلم كده