العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 18-05-2012, 04:41 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: د.عبدالمنعم أبوالفتوح رئيسا لمصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverlite مشاهدة المشاركة

ايه الفرق بين عبد المنعم أبو الفتوح وحمدين صباحى
1- حينما سأل ابو الفتوح حمدين صباحى فى برنامج مصر تنتخب الرئيس بدأ بكلمه أخى وصديقى وكان السؤال كذلك

http://www.youtube.com/​watch?v=0SrplUbC270
اما حينما سأل حمدين صباحى الدكتور عبد المنعم أبو الفتوح كان السؤال كذلك مع الاعتبار ان السؤال كان شو اعلامى اكبر من انه سؤال حقيقى عن معلومات حقيقيه وكان السؤال
http://www.youtube.com/​watch?v=PwmniJvGSeA
وهذا هو رأى الدكتور عبد المنعم ابو الفتوح فى ترشح المرأه سواء قبطيه أو مسلمه عام 2011
http://www.youtube.com/​watch?v=sZEiU0LMV-0
السؤال هنا لمذا يفعل حمدين صباحى يذلك هل هو يجهل افكار صديق عمره ام هى السياسه التى تفعل ذلك ولماذا السياسه لم تجعل الدكتور عبد المنعم ابو الفتوح يتعامل مع حمدين صباحى بهذه الطريقه انا أويد الدكتور عبد المنعم ابو الفتوح الذى لايرمى احد بالباطل الانسان الصادق الذى يريد ان يجمع كل طوائف الشعب

قديم 18-05-2012, 04:42 AM

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute

حمدين صباحى: انتخبونى عشان هاعمل الدولة المدنية وغيرى هيعمل الدولة الدينية

محمد مرسى: أنتخبونى عشان ابو الفتوح خاين وخالف قرار الجماعة

عمرو موسى: انتخبونى عشان الشيخ ابو الفتوح متطرف

احمد شفيق: انتخبونى عشان ابو الفتوح طول عمره بيوزع بطاطين

ابو العز الحريرى: انتخبونى عشان ابو الفتوح اخوانى بشرطة

ابو الفتوح: انتخبونى عشان مشروعى مشروع مصر القوية وعشان كلنا مصريين

قديم 18-05-2012, 11:31 AM
الصورة الرمزية رفيق
رفيق رفيق غير متواجد حالياً

رفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to allرفيق is a name known to all

حقيقة ابو الفتو ح وجرائمة منقولSLA

الله لا اله الاانت سبحانك انى كنت من الظالمين الا رسول الله نحن فداك يارسول الله
قديم 19-05-2012, 03:45 AM

من كلمات مؤيدي د.أبو الفتوح في مهرجان مصر القوية

*الفنان حمزة نمرة : أعدكم أن أنظم حفله بمناسبة تسليم السلطة لجهة مدنية منتخبه وان أدعو فيها عبد المنعم ابو الفتوح بصفته رئيسا لمصر

*أ/ نادر بكار : انا فخور اني أنتمي لهذا الوطن مصر قبل ان اكون أنتمي لحزب النور ... وانا أدعم أبو الفتوح كمصري قبل أن أدعمه كأحد أعضاء حزب النور

*الناشط اليساري وائل خليل : انا متفائل وعلى يقين ان ثورتنا ستنجح متصدقوش اللى بيقولكم ان الثورة اتسرقت الثورة مكملة ولهذا أدعم عبد المنعم أبو الفتوح

*د. مصطفى النجار : علشان مصر لينا كلنا أنا أدعم عبد المنعم أبو الفتوح

*د. رباب المهدي : ابو الفتوح استطاع في مشروعه أن يجمع كاتب كبلال فضل مع سلفي كنادر بكار مع يسارية ناكشه شعرها زي مع اسلامي ككمال الهلباوي مع فنان كأحمد عيد مع شاب كوائل غنيم مع شيخ كالقرضاوي ...ابو الفتوح تجسيد لميدان التحرير

*المخرج عمرو سلامة : انا عندي اسباب كتير تخليني أنتخب أبو الفتوح , انا مش هنتخب اللى هيرجعني ليوم 24 يناير , مش هنتخب اللى بيشوف مبارك مثل أعلى أنا مش هنتخب اللى ليه ريس يبوس ايده , انا مش هنتخب اللى مش قادر يجمع معاه إلا اللى شبهه ... انا هنتخب اللى لما تطلع النتيجة بتاعت الانتخابات هنزل اهتف أرفع راسك فوق انت مصري ...انا هنتخب عبد المنعم ابو الفتوح

*الفنان أحمد عيد : انا متأكد إن الفن هينهض أكتر في عهد أبو الفتوح وان شاء الله هنحتفل قريب بلحظة تنصيب أبو الفتوح علشان نكمل معاه مشروع مصر القوية

قديم 19-05-2012, 11:39 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_harb777 مشاهدة المشاركة

من كلمات مؤيدي د.أبو الفتوح في مهرجان مصر القوية

*الفنان حمزة نمرة : أعدكم أن أنظم حفله بمناسبة تسليم السلطة لجهة مدنية منتخبه وان أدعو فيها عبد المنعم ابو الفتوح بصفته رئيسا لمصر

*أ/ نادر بكار : انا فخور اني أنتمي لهذا الوطن مصر قبل ان اكون أنتمي لحزب النور ... وانا أدعم أبو الفتوح كمصري قبل أن أدعمه كأحد أعضاء حزب النور

*الناشط اليساري وائل خليل : انا متفائل وعلى يقين ان ثورتنا ستنجح متصدقوش اللى بيقولكم ان الثورة اتسرقت الثورة مكملة ولهذا أدعم عبد المنعم أبو الفتوح

*د. مصطفى النجار : علشان مصر لينا كلنا أنا أدعم عبد المنعم أبو الفتوح

*د. رباب المهدي : ابو الفتوح استطاع في مشروعه أن يجمع كاتب كبلال فضل مع سلفي كنادر بكار مع يسارية ناكشه شعرها زي مع اسلامي ككمال الهلباوي مع فنان كأحمد عيد مع شاب كوائل غنيم مع شيخ كالقرضاوي ...ابو الفتوح تجسيد لميدان التحرير

*المخرج عمرو سلامة : انا عندي اسباب كتير تخليني أنتخب أبو الفتوح , انا مش هنتخب اللى هيرجعني ليوم 24 يناير , مش هنتخب اللى بيشوف مبارك مثل أعلى أنا مش هنتخب اللى ليه ريس يبوس ايده , انا مش هنتخب اللى مش قادر يجمع معاه إلا اللى شبهه ... انا هنتخب اللى لما تطلع النتيجة بتاعت الانتخابات هنزل اهتف أرفع راسك فوق انت مصري ...انا هنتخب عبد المنعم ابو الفتوح

*الفنان أحمد عيد : انا متأكد إن الفن هينهض أكتر في عهد أبو الفتوح وان شاء الله هنحتفل قريب بلحظة تنصيب أبو الفتوح علشان نكمل معاه مشروع مصر القوية

إن شاء الله

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

الكلمات الدليلية
حملة.د.عبد.المنعم.ابو.الف توح.رئيسا.مصر