العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 16-12-2009, 08:31 PM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future
افتراضي رد: معايا 85 الف اجيب ايه اتوماتيك

ما شاء الله الاعضاء بجد فادوا حضرتك
بس بالنسبه للصني هاقولك حاليا ابعدي عنها مش لسبب سؤء التقفيل او حاجه لا بجد هي عربيه ممتازه ومحترمه وجرايه وهي معايا بس اه فيها شويه عيوب بس دي فرديه لكن هي عربيه بجد رغم مشاكل بسيطه فيها الا انها نصفتني كتير جدا الحمد لله
لكن بقولك ليه تبعدي عنها لانها عربيه طويله نوعا ما وعريضه شويه
فهايبقه صعب علي حضرتك التعامل معاها شويه هي واي عربيه كبيره
فبالنسبه ان حضرتك اول مره تسوقي وحضرتك كمان بنت ممكن تجيبي حاجه صغيره هيوندا i10 ده مجرد اقتراح بس نصيحتي بجد اختاري عربيه صغيره زي كيا بيكاتو حاجه زي دي كده
كمان في حاجه لاحظتها في كلام حضرتك
انك معترفه ومبصمه ان الي بيتعلم وجديد في السواقه لازم يتخبط ولازم يكسر في عربيته
وده مش بيعجبني في الشعب المصري عمتا انه ديما بيقول ان الانسان جديد الاستعمال للشي يخطء كثيرا
انا عارف ان الموضوع ده قدر والقدر بيد الله بس حسيت في كلام حضرتك انك بتسمعي للناس والناس بتقول الجديد لازم يخبط ويكسر
العموم التركيز والعدم السرعه وتوقع خطا الغير والبسمله في بدايه ركوب السياره وان شاء الله ربنا يحفظلك طريقك
والاعضاء هايفيدو حضرتك بالاختيار اكتر مني

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
قديم 16-12-2009, 09:04 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

الله الله عليك يا دكتور ptmnlo123per112
درر و الله في التعليق

قديم 16-12-2009, 09:36 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

مع إحترامي للجميع وإحترامي لجميع الأذواق أنا ألأنصح حضرتك بالماتركس كسر زيرو ليييييهptmnlo123per118 هقولك
أنا واحد من عشاق اللانسر و الصني لأنهم في نظري أفضل من الكوري بس خلينا واقعيين العربية الماتركس الوحييدة في دول اللي تمشي للسواقة الحريمي ( لا أقصد الإساءة ) بس ده واقع ليه بإختصار العربية الوحيدة اللي زوايها سهلة تتحفظ لأن ملهاش شنطة تقريبا وأهم أهم حاجة ممكن تركبي إكصدامات للعربية وتبقي كده إتغلبتي على مشكلة الصاج
تمام هتقولوا جبت الكلام ده منين هقولك أنا لينا جارتنا كانت زيك كده بظبط نصحوها تجيب ماتركس وأنا أقول لا مين قال كده ياطنط أنا هجبلك لانسر حلوه ودية أبدا أنا قلتلها إنتي حرة نزلت جابتها 2008 كسر زيروا ركبت إكصدمات وبعد منزلت الشارع بإشهر عملت 3 حوادث إية الإفتراي دهptmnlo123per195 طبعا كلها حوادث بسيطة يعني ركنه غلط أو حسبة فرامل غلط المهم كان كل مرة بيحميها بعد ستر ربنا الإكصدامات ( بكلم عن العربية ) من يوميها و أنا أري أن الماتركس عربية محترمة للنساء
قديم 16-12-2009, 09:42 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @واحد من الناس@ مشاهدة المشاركة

مع إحترامي للجميع وإحترامي لجميع الأذواق أنا ألأنصح حضرتك بالماتركس كسر زيرو ليييييهptmnlo123per118 هقولك
أنا واحد من عشاق اللانسر و الصني لأنهم في نظري أفضل من الكوري بس خلينا واقعيين العربية الماتركس الوحييدة في دول اللي تمشي للسواقة الحريمي ( لا أقصد الإساءة ) بس ده واقع ليه بإختصار العربية الوحيدة اللي زوايها سهلة تتحفظ لأن ملهاش شنطة تقريبا وأهم أهم حاجة ممكن تركبي إكصدامات للعربية وتبقي كده إتغلبتي على مشكلة الصاج
تمام هتقولوا جبت الكلام ده منين هقولك أنا لينا جارتنا كانت زيك كده بظبط نصحوها تجيب ماتركس وأنا أقول لا مين قال كده ياطنط أنا هجبلك لانسر حلوه ودية أبدا أنا قلتلها إنتي حرة نزلت جابتها 2008 كسر زيروا ركبت إكصدمات وبعد منزلت الشارع بإشهر عملت 3 حوادث إية الإفتراي دهptmnlo123per195 طبعا كلها حوادث بسيطة يعني ركنه غلط أو حسبة فرامل غلط المهم كان كل مرة بيحميها بعد ستر ربنا الإكصدامات ( بكلم عن العربية ) من يوميها و أنا أري أن الماتركس عربية محترمة للنساء
كلام جميل جدا
بس الماتريكس فيها اكصدامات زي اي عربيه
اكيد حضرتك تقصد دفيندرات مش كده ؟

قديم 16-12-2009, 10:00 PM
waleedashoor waleedashoor غير متواجد حالياً

waleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nicewaleedashoor is just really nice

اللانسر
أو
اللانسر