العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 25-06-2011, 05:33 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيارة لمقبرة السيارات-حصريا لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.genedy مشاهدة المشاركة

تمام
كدة وضحت الرؤية وسوف اقوم بعمل اللازم ان شاء الله
ومؤقتا ممكن تلقى نظرة على هذا السايت
سوف تجد فية جميع السيارات البى ام المعروضة للبيع موديل 1997 -ال318
ولو قابلت اى صعوبة فى اللغة قوللى وانا اساعدك
http://kopen.marktplaats.nl/search.p...=1094&q=&qsf=0

مع العلم ان الموقع مالهوش دخل بمقبرة السيارات وتقطيعها وكدة
دة موقع مستقل بس حبيت انك تاخد فكرة عن الاسعار خاصا ان هذة السيارات
سليمة وماشية كويس لكن اصحابها عاوزين يبيعوها
هيه الاسعار معقوله بالسيارات الكامله جدا بالنسبه للعمله المصريه بس لو الواحد عايز يدخلها مصر مش هيقدر لانى عملت اللعبه دى قبل كده مع عربيتى الحاليه وقعد ورها 6 شهور فى بورسعيد لانى مكنتش المالك الاول ليها ولسه الرخصه لحد وقتها هذا بنفس الاسم صاحب العربيه الاول وحوار طويل جدا جدا صعب اعمله تانى بجد .

انا مش عايز اتعب حضرتك انا عايز اعرف اسعار الانصاص ولو هما بيبعتو لمصر او ليه حد بيستورد منهم فى مصر واقدر ادخل الحاجه لمصر الى عيزه عن طريقه وانا مش تاجر عشان متسالنيش برده الى هقدر استفيد منه هوه نص واحد بالكتير اوى
وشكرا على مجهودك واهتمامك برده

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 25-06-2011, 07:42 PM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarbook مشاهدة المشاركة

هيه الاسعار معقوله بالسيارات الكامله جدا بالنسبه للعمله المصريه بس لو الواحد عايز يدخلها مصر مش هيقدر لانى عملت اللعبه دى قبل كده مع عربيتى الحاليه وقعد ورها 6 شهور فى بورسعيد لانى مكنتش المالك الاول ليها ولسه الرخصه لحد وقتها هذا بنفس الاسم صاحب العربيه الاول وحوار طويل جدا جدا صعب اعمله تانى بجد .

انا مش عايز اتعب حضرتك انا عايز اعرف اسعار الانصاص ولو هما بيبعتو لمصر او ليه حد بيستورد منهم فى مصر واقدر ادخل الحاجه لمصر الى عيزه عن طريقه وانا مش تاجر عشان متسالنيش برده الى هقدر استفيد منه هوه نص واحد بالكتير اوى
وشكرا على مجهودك واهتمامك برده
انا كمان مش تاجر
ان شاء الله الاسبوع القادم يكون عندى اجوبة
لكل استفسارات سيادتك-

قديم 25-06-2011, 11:33 PM
الصورة الرمزية tarbook

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

انا كمان مش تاجر
ان شاء الله الاسبوع القادم يكون عندى اجوبة
لكل استفسارات سيادتك-

لا يا اخى الفاضل انا مش بقولك عشان انتا كمان تقولى انا مش تاجر انا قلتلك عشان متسالنيش او دماغك تروح لبعيد
انا عيزها تكون عندى استبن لسيارتى فقط اه نسيت اقولك برده متنساش تكون دركسيون شيمال لانها بتختلف كتير

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

قديم 26-06-2011, 12:00 AM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarbook مشاهدة المشاركة

لا يا اخى الفاضل انا مش بقولك عشان انتا كمان تقولى انا مش تاجر انا قلتلك عشان متسالنيش او دماغك تروح لبعيد
انا عيزها تكون عندى استبن لسيارتى فقط اه نسيت اقولك برده متنساش تكون دركسيون شيمال لانها بتختلف كتير

لا لا ماتقلقش دماغى مش ح تروح لبعيد ولا حاجة
يمكن سؤ الفهم حدث لانى كلى على بعضي بعيد
وبخصوص الدريكسيون هنا تقريبا كلة شمال زي
مصر بالظبط...

قديم 26-06-2011, 01:23 AM
الصورة الرمزية tarbook

لا لا ماتقلقش دماغى مش ح تروح لبعيد ولا حاجة
يمكن سؤ الفهم حدث لانى كلى على بعضي بعيد
وبخصوص الدريكسيون هنا تقريبا كلة شمال زي
مصر بالظبط...

يا باشا تنور مصر عن قريب ان شاء الله وترجع بالسلامه لاهلك وناسك برده