العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 15-03-2011, 01:14 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل وحصري أتحدي أن تجد مثله في مكان أخر (عن شركة الأمل لتصنيع السيارات )

تسلم ايدك تقرير ممتاز ونقد مميز لكن ليك عندي سؤال محرج اسأله بصراحة في منتدي الادا عشان ملقيش 100 واحد بيلطش فيا - هوا فيه بني ادم في الدنيا قعد علي كراسي الادا وظهره موجعوش؟؟؟ لان تحس ان كراسي العربية غطسانة لجوه وتحني ظهر اي بني ادم طبيعي - طيب هوا الناس مش عارفة كده - هو المصممين مش عارفين كده - طب ليه لغاية دلوقت بتنزل كده هوا محدش قالهم ان الكراسي كده مش حلوه - طب ايه ههه ايه بقي؟؟؟

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 27-11-2012, 05:20 AM
adamlion adamlion غير متواجد حالياً

adamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to behold
افتراضي رد: تقرير شامل وحصري أتحدي أن تجد مثله في مكان أخر (عن شركة الأمل لتصنيع السيارات )

تقرير جيد لكن سمعنا انه يوجد الكثير من الاصدقاء يشكون من سوء المعاملة دى كده تبقى موضوع يحتاج تحقيق مننا للتاكد من هذه المشكلة ومحاولة ايجاد حل .
قديم 27-11-2012, 11:26 AM
الصورة الرمزية JILANCO
JILANCO JILANCO غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: مهندس ميكانيك
هواياتي: دراسة علم الميكانيك

JILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

شكرا علي التقرير الممتاز بس بصراحة دي شركة سيئة خسارة فيهم مجهودك ولو عايز تعرف سعر الكالينا سعرها 64 الف وعلي فكرة العربية مع والدي وماشاء الله زي الفل بس التوكيل (الامل) زي الزفت لو قلت عليه اسوء توكيل عربيات في مصر مش هبقي ببالغ لان انا جربت كذا توكيل من اللي الناس بتقول عليهم زبالة في المعاملة مفيش ولا واحد كان بيرقي لمستوي المعاملة الزبالة بتاعت الامل
قال الامل قال المفروض يسموها الامل الضائع

وتسلم ايدك علي التقرير
:Bra vo:
قديم 16-03-2013, 01:29 PM
darsh66 darsh66 غير متواجد حالياً

darsh66 is on a distinguished road

هو فى الحقيقة عراكثر من رائع ولاكن مع الاسف توكيل BYD اسوء مايمكن احب ان اسرد تجربتى معة ولكم الحكم علية واريد نصيحتكم
انا عندى فلاير مو2007 وسمعت بها صوت فى العفشة وكذا عندما امون بنزين بينزل على الارض فتوجهت الى التوكيل منذ السبت الماضى 9/3/2013 فدخلت الساعة 10ص وجلست فى استراحة العملاء الى كراسيها مكسرة وكل ما انا قاعد يطلعلى الصنايعية ويطمنونى على العربية ويبلغونى بحالتها وذلك حتى الساعة 3.30م وافاجا بعد كل دة ان بعض قطع الغيار الاساسية غير موجودة التى لا استطيع اخذ السيارة بدون تركيبها واخت اسال يمينا ويسارا الى يخبرنى ان قطع غيار الماروتى تمشى عليها والى يخبرنى اذهب لاى ميكانيكى وهو هيتصرف
بصراحة حسيت ان فى حاجة غلط واطريت ان اترك السيارة حتى يتم اصلاحها
وطوال الاسبوع احاول الاتصال بالتليفونات ارضى وموبايل لايجيب احد واليوم قررت الذهاب الى التوكيل للسؤال وقبل ان اذهب حاولت الاتصال مرة اخرى فبفضل الله ومنتة رد عليا وسالت على السيارة لطعونى حوالى عشرة دقائق وانا على انتظار انهم يقولولى تعالى استلم السيارة وفى النهاية صدمونى بالاجابة التالية ودار الحوار التالى
هو :لسة مجتش قطع الغيار
انا : متى ستاتى
هو : لا والله لم نعرف
انا : ماذا افعل
هو : خذها هتى ان تاتى وابقى هتها
انا : انا مشعارف استعملها لان مشعارف امونها
هو : والله براحتك
انا : شكرا
واغلقت التليفون ومش عارف اعمل اية

بالله عليكم اخبرونى ماذا افعل مع هذا التوكيل حتى احصل على حقى

تليفونى 01000073965
mostafa.abd2000@gmail.com
قديم 17-03-2013, 06:02 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

شكرا على التقرير

Mohamed Hussein - journalist