العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 03-05-2012, 12:04 AM
ahmed_gamal777 ahmed_gamal777 غير متواجد حالياً

ahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond reputeahmed_gamal777 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا حاسس انى انتصب عليا من كونتاكت كار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedShafie مشاهدة المشاركة

عموما يا استاذ الفاضل التقسيط مقرف جدا فى جميع الظروف سواء من زياده الفلوس عن معدلتها ومواعيد التسليم وغير انك احيانا متعرفش تبيع العربيه الا لما تخلص قسط

لو عايز نصحتى انت معاك 80000 يعنى ممكن تركب عربيه محترمة جدا زي متسوبيشى سوبر اكشن 2007 يا اما فيرنا كاش زيرو او غيرها على قد الفلوس وتريح دماغك وتنام وانت مرتاح البال وتبقى حر نفسك وغير مقيد بشىء وربنا يوفقك

: 010104~171:
قديم 03-05-2012, 11:23 AM
الصورة الرمزية medoxp1
medoxp1 medoxp1 غير متواجد حالياً

medoxp1 will become famous soon enough
افتراضي رد: كونتاكت كارز والنصب العلنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr phone مشاهدة المشاركة

يا جماعه ياريت حد يفيدنى انا دفعت ليهم المقدم 80000 جنيه والعربيه موجوده عندهم فى المعرض وبقالى 4ايام مش عارف استلمها بحجه الشيكات لسه ماطبعتش مع انى عاطيله 10 شيكات من 5 ايام انا خايف ليكونوا نصبو عليا
ا. mr phone
الشركة دى مش بتنصب على حد وحضرتك يا ريت تقولى المشكلة ايه بالضبط يعنى مشكلة شيك لسه مارحش للمعرض ولا المعرض هو اللى لسه ما خلصش الافراجات بتاعة السيارة ولو تقولي اسم حضرتك بالكامل حتى لو فى رسالة خاصة انشاء الله اقدر اساعدك لانى انا بصراحة عندي معرض عربيات وبشتغل معاهم من زمان وعمرهم ما نصبو على حد.
قديم 03-05-2012, 12:07 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كونتاكت كارز والنصب العلنى

فعلا عمري ما سمعت عن كونتاكت انهم نصبوا علي حد بالعكس اعرف ناس كتير بتتعامل معاهم وبيشكروا فيهم جدا

طيب انا ححكيلك علي تجربتي انا شخصيا

انا دفعت 20000 ورحت عملت حساب في البنك عشان احطلهم الاقساط فيه وبعدين رجعت سلمتهم 10 شيكات بقيمة باقي الاقساط ورحت عملتلهم توكيل واستلمت العربية في نفس اليوم من عند الطارق

انا من الاسكندرية

ممكن تحكيلنا بالتفصيل عن اللي حصل معاك ممكن يكون المشكله مش من عند كونتاكت وممكن نكلملك حد من اللي احنا اتعاملنا معاه هناك يسهلك الامور شوية

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 04-05-2012, 10:30 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedShafie مشاهدة المشاركة

عموما يا استاذ الفاضل التقسيط مقرف جدا فى جميع الظروف سواء من زياده الفلوس عن معدلتها ومواعيد التسليم وغير انك احيانا متعرفش تبيع العربيه الا لما تخلص قسط

لو عايز نصحتى انت معاك 80000 يعنى ممكن تركب عربيه محترمة جدا زي متسوبيشى سوبر اكشن 2007 يا اما فيرنا كاش زيرو او غيرها على قد الفلوس وتريح دماغك وتنام وانت مرتاح البال وتبقى حر نفسك وغير مقيد بشىء وربنا يوفقك

وممكن كمان لانسر قرش -- نيسان صنى-- لانترا2010
الاختيرات كتير بالمبلغ ده واحسن من القسط

قديم 04-05-2012, 10:36 AM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

ولو عايز زيرو قدامك ساجا 2012 او لو جان 2012