العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 28-11-2011, 03:26 AM
Gen2-2011 Gen2-2011 غير متواجد حالياً

Gen2-2011 is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط المستعمل

عاوز عربية سيفك 2008 او 2009 هادفع مقدم 50 الف جنية والباقى على 6 شهور وكافة الضمانات اللى حضرتك عاوزها
انا من بورسعيد
قديم 28-11-2011, 10:55 PM
digitalstorm digitalstorm غير متواجد حالياً

digitalstorm is on a distinguished road

أستاذ سيف من فضلك أنا عايز عربية مستعملة لانسر كريستالة أو نيسان صني مو2002 يعني عربية في حدود 50 الف و الحمد لله أقدر أدفع قسط كبير كل شهر و لكن المقدم ما يزيدش عن 15 ألف مثلا , الكلام ده ينفع و لا أيه ؟؟ و لو ما ينفعش ايه البدايل مع العلم اني مش عايز أجيب تقسيط من البنك عشان انا مستحرم و علي فكرة نوع العربية ما يفرقش معايا غير انها تكون ياباني أو ألماني و أوتوماتيك و طبعا عربية سليمة ما تبهدلنيش حتي لو موديل قديم مش فارقة

انا عندي شركة كمبيوتر مكونة من 4 محلات لكن كلهم ايجار طبعا مش تمليك و عندي طبعا سجل تجاري و بطاقة ضريبية و حساب بنكي شخصي و أخر خاص بالشركة التعامل في الحساب البنكي شهريا حوالي من 30 إلي أربعين ألف جنيه و لو كمان عايز فواتير موبايل بزنس شهرية زي البنوك موجودة عندي فواتير أخر 6 شهور بمتوسط 300 جنيه في الشهر , و ساكن في القاهرة الجديدة شقة ايجار طويل المدة و عنوان سكني مثبت في البطاقة الشخصية , عذرا علي الأطالة و لكن حبيت أوضح الظروف كلها عشان ننجز الموضوع

للرد أرجو الاتصال علي تليفوني 01115505657

عمرو
قديم 01-12-2011, 09:11 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Abdallah مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

عايز اجيب عربيه ملاكى تقسيط موديل بعد 2006
لو معايا نمر اجره اقدر احولها لتاكسى
وله التقسيط هيمنع التحويل
بانتظار الرد
التقسيط هيمنع التحويل
للاستفسار السريع
09009488
قديم 01-12-2011, 09:14 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gen2-2011 مشاهدة المشاركة

عاوز عربية سيفك 2008 او 2009 هادفع مقدم 50 الف جنية والباقى على 6 شهور وكافة الضمانات اللى حضرتك عاوزها
انا من بورسعيد
تقسيط المستعمل لمقيمى القاهرة
للاستفسار السريع
09009488
قديم 01-12-2011, 09:19 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة digitalstorm مشاهدة المشاركة

أستاذ سيف من فضلك أنا عايز عربية مستعملة لانسر كريستالة أو نيسان صني مو2002 يعني عربية في حدود 50 الف و الحمد لله أقدر أدفع قسط كبير كل شهر و لكن المقدم ما يزيدش عن 15 ألف مثلا , الكلام ده ينفع و لا أيه ؟؟ و لو ما ينفعش ايه البدايل مع العلم اني مش عايز أجيب تقسيط من البنك عشان انا مستحرم و علي فكرة نوع العربية ما يفرقش معايا غير انها تكون ياباني أو ألماني و أوتوماتيك و طبعا عربية سليمة ما تبهدلنيش حتي لو موديل قديم مش فارقة

انا عندي شركة كمبيوتر مكونة من 4 محلات لكن كلهم ايجار طبعا مش تمليك و عندي طبعا سجل تجاري و بطاقة ضريبية و حساب بنكي شخصي و أخر خاص بالشركة التعامل في الحساب البنكي شهريا حوالي من 30 إلي أربعين ألف جنيه و لو كمان عايز فواتير موبايل بزنس شهرية زي البنوك موجودة عندي فواتير أخر 6 شهور بمتوسط 300 جنيه في الشهر , و ساكن في القاهرة الجديدة شقة ايجار طويل المدة و عنوان سكني مثبت في البطاقة الشخصية , عذرا علي الأطالة و لكن حبيت أوضح الظروف كلها عشان ننجز الموضوع

للرد أرجو الاتصال علي تليفوني 01115505657

عمرو
طبعا انا بشكرك على الشرح الدقيق لظروف حضرتك ويريت الاعضاء كلها تعمل زى حضرتك هيكون اسهل كثير فى التوضيح
المهم
صعب المستعمل علشان المقدم انما البديل انك تجيب عربية جديدة بالتقسيط
حدد العربية ال حضرتك عيزها وهتدفع 25% مقدم للتقسيط المباشر مش البنكى
ولو حددت بلغنى علشان نبداء فى الاجرائات
للاستفسار السريع
09009488