العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 12-10-2012, 11:32 PM
Vampire Boy Vampire Boy غير متواجد حالياً

Vampire Boy is on a distinguished road
افتراضي رد: عن بيجو 508 2013

طب انا كنت ناوي اجيب ال Baseline>>>>ارجع افكر تاني ولا فرق السعر بينها وبين ال high line مايستهلش؟
قديم 13-10-2012, 11:18 AM
الصورة الرمزية طارق السباعي
طارق السباعي طارق السباعي غير متواجد حالياً

طارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond reputeطارق السباعي has a reputation beyond repute

طب انا كنت ناوي اجيب ال Baseline>>>>ارجع افكر تاني ولا فرق السعر بينها وبين ال high line مايستهلش؟
الأوبشن الأعلي ليس في قدرة السيارة وقوتها
ده بيكون رفاهية .وده بيتوقف علي إستخدامك للسيارة
وأخيرا يتوقف علي ( ميزانيتك )

بس من الأخر العربية دي تستاهل وثمنها فيها قوة وشياكة
قديم 22-10-2012, 06:20 AM
Abanoub issac Abanoub issac غير متواجد حالياً

Abanoub issac is on a distinguished road

انا شاري العربيه دي وفعلا وهممممممممممممممممممم...ا نصح اي حد يشتريها ...العفشه فوق الممتاز احسن حتي من الاوكتافيا والباسات ودي حاجه انا مكنتش متوقعها من عربيه فرنساوي ...العزل طبعا فوق الخيال ولا كانك سافرت من الشارع ..مجرد ما تقفل الازاز كانك عملت ميوت للشارع :D > ده غير ان العربيه جديده ولسه محدش راكبها ياما والعين مخدتش عليها فكل منزل بيها في حته بلاحظ انها خاطفه عيون الناس بشطلها الوهمي ...بس هي فيها عيوب زي انك لازم تحط بنزين 95 ومتقلش مش مشكله لان الدعم هيتشال من عليه عاجلا ام اجلا وساعتها هتبقي كارثه ...دلوقتي التفويله ب 200 بكره هتبقي 600 و العيب التاني ان في فالكراسي الي قدام سنسور ..لو في حد قاعد علي الكرسي ومش رابط الحزام في انذار بيشتغل ومينفعش تقفله الا لو ربط الحزام ...حاجه صداع الصراحه
قديم 03-11-2012, 04:51 PM
اشرف عبد الحميد اشرف عبد الحميد غير متواجد حالياً

اشرف عبد الحميد is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abanoub issac مشاهدة المشاركة

انا شاري العربيه دي وفعلا وهممممممممممممممممممم...ا نصح اي حد يشتريها ...العفشه فوق الممتاز احسن حتي من الاوكتافيا والباسات ودي حاجه انا مكنتش متوقعها من عربيه فرنساوي ...العزل طبعا فوق الخيال ولا كانك سافرت من الشارع ..مجرد ما تقفل الازاز كانك عملت ميوت للشارع :D > ده غير ان العربيه جديده ولسه محدش راكبها ياما والعين مخدتش عليها فكل منزل بيها في حته بلاحظ انها خاطفه عيون الناس بشطلها الوهمي ...بس هي فيها عيوب زي انك لازم تحط بنزين 95 ومتقلش مش مشكله لان الدعم هيتشال من عليه عاجلا ام اجلا وساعتها هتبقي كارثه ...دلوقتي التفويله ب 200 بكره هتبقي 600 و العيب التاني ان في فالكراسي الي قدام سنسور ..لو في حد قاعد علي الكرسي ومش رابط الحزام في انذار بيشتغل ومينفعش تقفله الا لو ربط الحزام ...حاجه صداع الصراحه
على فكره لو تركت الانذار لمده حوالى 5دقائق هيفصل
قديم 09-01-2013, 08:44 PM
mercedes174 mercedes174 غير متواجد حالياً

mercedes174 is on a distinguished road

[QUOTE=Abanoub issac;782836]انا شاري العربيه دي وفعلا وهممممممممممممممممممم...ا نصح اي حد يشتريها ...العفشه فوق الممتاز احسن حتي من الاوكتافيا والباسات ودي حاجه انا مكنتش متوقعها من عربيه فرنساوي ...العزل طبعا فوق الخيال ولا كانك سافرت من الشارع ..مجرد ما تقفل الازاز كانك عملت ميوت للشارع :D > ده غير ان العربيه جديده ولسه محدش راكبها ياما والعين مخدتش عليها فكل منزل بيها في حته بلاحظ انها خاطفه عيون الناس بشطلها الوهمي ...بس هي فيها عيوب زي انك لازم تحط بنزين 95 ومتقلش مش مشكله لان الدعم هيتشال من عليه عاجلا ام اجلا وساعتها هتبقي كارثه ...دلوقتي التفويله ب 200 بكره هتبقي 600 و العيب التاني ان في فالكراسي الي قدام سنسور ..لو في حد قاعد علي الكرسي ومش رابط الحزام في انذار بيشتغل ومينفعش تقفله الا لو ربط الحزام ...حاجه صداع الصراحه [/
ربنا يبارك لك ف العربية لكن انا عندى استفسار هى ال508 عالية عن الارض ولا ارتفاها عن الارض عادى ارجو الافادة]