العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 26-11-2010, 11:01 AM
مصاص الدماء مصاص الدماء غير متواجد حالياً

مصاص الدماء is on a distinguished road
للاهمية ما الفرق بين سيراتو 2010 و ال2011

ما الفرق يا شباب بسرعه بعد ازنكوا بين موديل 2010 و 2011 عشان المفروض انا نازل اشتريها بكره انشاء الله نازل اشتري اعلى فئه هاي لاين

الفرق بين موديلات 2010 و موديلات 2011 و هل 2011 نازله برضوا بفاميه ولا لأ و لو نازله بفاميه ممكن يحد يقولى مين الموزع بتاعها ف مصر عشان انا مش لاقي 2011 دى خالص بفاميه وسمعت ان الفتيس اتغير ف 2011 علما بانى شفت الاتنين جنب بعض مفيش اى فرق ولا مرايات ضم ولا اى حاجه خالص من بتاعه الفتيس دى كمان...........و كمان هل الخليجي احسن ولا المصري علما بان الوكيل ميلزمنيش لانى ممكن ادخلها فالتامين ضدد عيوب الصناعه شركه امان الشرق

ارجو الافاده
قديم 27-11-2010, 09:00 PM
abosdah abosdah غير متواجد حالياً

abosdah will become famous soon enough
افتراضي رد: ما الفرق بين سيراتو 2010 و ال2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصاص الدماء مشاهدة المشاركة

ما الفرق يا شباب بسرعه بعد ازنكوا بين موديل 2010 و 2011 عشان المفروض انا نازل اشتريها بكره انشاء الله نازل اشتري اعلى فئه هاي لاين

الفرق بين موديلات 2010 و موديلات 2011 و هل 2011 نازله برضوا بفاميه ولا لأ و لو نازله بفاميه ممكن يحد يقولى مين الموزع بتاعها ف مصر عشان انا مش لاقي 2011 دى خالص بفاميه وسمعت ان الفتيس اتغير ف 2011 علما بانى شفت الاتنين جنب بعض مفيش اى فرق ولا مرايات ضم ولا اى حاجه خالص من بتاعه الفتيس دى كمان...........و كمان هل الخليجي احسن ولا المصري علما بان الوكيل ميلزمنيش لانى ممكن ادخلها فالتامين ضدد عيوب الصناعه شركه امان الشرق

ارجو الافاده
ياجماعة أنتوا ليه مش مصدقين أنا اشريت ا لعربية وقلت علي الاوبشن الجديد ونقول كمان المرايات ضم وكاميراخلفية الشاشة بتاعتها في مراية الصالون وكمان تعتيم والفتيس شكله أتغير وكمان 6نقلات وجناحين في الطارة وشكل الجنوط أتغير والمفتاح شكله بقي زي مفتاح الاوكتافيا وكمان ولاعة وطفاية للي بيدخنوا زيي اللي عايز يعرف اكتر هكتب تقرير عنها قريب اويكلمني أبوسداح0105010868
قديم 27-11-2010, 09:44 PM
capink capink غير متواجد حالياً

capink will become famous soon enoughcapink will become famous soon enough

تامين ضدد عيوب الصناعه شركه امان الشرق
ممكن تفاصيل أكتر عن التأمين ضد عيوب الصناعة. سعره كام؟ بيصلح في التوكيل و لا لأ ؟ لازم اأمن قبل ما أرخص و لا ممكن بعد؟
قديم 28-11-2010, 01:46 AM
مصاص الدماء مصاص الدماء غير متواجد حالياً

مصاص الدماء is on a distinguished road

الحمد لله ربنا يبارك يا رب انا اشتريت العربيه 2011 و العربيه حتى الان ماشاء الله قمه فى الروعه خليجي سعودي و دخلتها تامين اسمه AAA لمده سنتين ب 2000 جنيه
و مفيش اى فرق خالص غير الاسبويلر و الفوانيس نورها بيعلا و يوطا و الولاعه جنب ال 12 فولت...
اى ابوشنز تانيه نازله ف اى سيراتو دى مش سعودي دى اردنى و الله اعلم لان على موقع كيا نترنشونال متكلموش عن مرايات ضم ولا كاميرا فى المرايه.. و شكرا ليكوا يا شباب
قديم 23-04-2011, 04:22 AM
medooo99 medooo99 غير متواجد حالياً

medooo99 is on a distinguished road

الحمد لله ربنا يبارك يا رب انا اشتريت العربيه 2011 و العربيه حتى الان ماشاء الله قمه فى الروعه خليجي سعودي و دخلتها تامين اسمه AAA لمده سنتين ب 2000 جنيه
و مفيش اى فرق خالص غير الاسبويلر و الفوانيس نورها بيعلا و يوطا و الولاعه جنب ال 12 فولت...
اى ابوشنز تانيه نازله ف اى سيراتو دى مش سعودي دى اردنى و الله اعلم لان على موقع كيا نترنشونال متكلموش عن مرايات ضم ولا كاميرا فى المرايه.. و شكرا ليكوا يا شباب
فين تأمين AAA
عنوانه فين ويا ترى التأمين ده شامل ايه