العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 20-02-2011, 10:28 PM
I_AM_LEGEND I_AM_LEGEND غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مسؤل مبيعات بشركة "عربيات"..موزع معتمد كيا ورينو

I_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the rough
افتراضي ضرورى جدا_مرور اوسيم شغال بكرة ولا لأ_انا عايز اجيب شهادة مخالفات لعربية ملاكى

ضرورى جدا_مرور اوسيم شغال بكرة ولا لأ_انا عايز اجيب شهادة مخالفات لعربية ملاكى _اروح بكرة ولا اعمل أيه ؟حد يدلنى يا جماعة_ومكانة فين مرور اوسيم دة ؟_اروحلة إزاى من شبرا _احمد حلمى
قديم 21-02-2011, 07:32 PM
الصورة الرمزية 1toty
1toty 1toty غير متواجد حالياً

1toty is a splendid one to behold1toty is a splendid one to behold1toty is a splendid one to behold1toty is a splendid one to behold1toty is a splendid one to behold1toty is a splendid one to behold1toty is a splendid one to behold
افتراضي رد: ضرورى جدا_مرور اوسيم شغال بكرة ولا لأ_انا عايز اجيب شهادة مخالفات لعربية ملاكى

شغال وفيه أيام للملاكى وأيام للأجرة بس معرفش الأيام أيه وممكن تروحه وممكن من الكتكات تخش لحد ما توصل لكوبرى عرابى أو من المهندسين ش أحمد عرابى لحد متلاقى كوبرى عرابى تطلعه هيوديك على طريق مطار امبابه تعدى المزلقان هتخش على طريق البراجيل ومنه على أوسيم
ولو هتروح مواصلات اركب من الكيت كات هتلاقى عربيات لأوسيم وبالتوفيق
قديم 16-03-2011, 02:10 PM
I_AM_LEGEND I_AM_LEGEND غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مسؤل مبيعات بشركة "عربيات"..موزع معتمد كيا ورينو

I_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the roughI_AM_LEGEND is a jewel in the rough
افتراضي رد: ضرورى جدا_مرور اوسيم شغال بكرة ولا لأ_انا عايز اجيب شهادة مخالفات لعربية ملاكى

الف شكر يا جماعة_كلمت مرور بين السريات_وقالولى ينفع تتطلع مخالفات من عندنا_وفعلا حصل_والحمد لله