العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 20-12-2009, 06:53 PM
omarsami2009 omarsami2009 غير متواجد حالياً

omarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: ساعدوني في الاكسرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudfs مشاهدة المشاركة

اخي العزيز
والله اذا كانت السياره بحاله ممتازه كل ذالك بعد الفحص.
اما بلنسبه للكسارا 1 انا كانت عندي قبل سنتيه قبل ما اجيب الجديده اكسارا 2 .
و ماشاء الله عليها اربع سنوات ولا عمرها توقفت في الطريق مع العلم اني شريتها 12000 الف كيلو ميتر و بعتها 28000 الف كيلو متر . وهيه بحاله جيده . فقط تبديل زيت و صيانه عامه اما من ناحيه القطع يعمي غاليه شوي بس بتعيش العمر.
انته فقط افحص كل شي في العربيه احيلي اذا فيها مشكله ..
انا شفت السياره في الرابط ده.
http://www.car100100.com/cardetails.php?car_id=10981
واللهِ ماعارف أقول إيه علي اللي حضرتك بتعمله معايا كلمة شكرا مش كفاية حضرتك أنا كان اصدي اوريك شكل العربية موديل 2001 مش أكتر واللي أنا شفتها في السوق كانت نفس الشكل بس لونها زيتي ومعلش عايز أسأل حضرتك سؤال تاني هي العربية دي في الصيانة لازم تروح التوكيل ولا في حاجات ممكن الميكانيكي العادي يعملها

التعديل الأخير تم بواسطة omarsami2009 ; 20-12-2009 الساعة 06:59 PM
قديم 21-12-2009, 01:00 AM
fepsceasar fepsceasar غير متواجد حالياً

fepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond reputefepsceasar has a reputation beyond repute

يا باشا روح لايهاب فى المعادى هيكشفلك عليها ويعملك الصيانة بتاعتها هو راجل محترم قوى لو اكسارا 1 كويسة اتكل على الله انا كنت زيك ناوى على اكسارا 2 بس لاقيت 1 حالتها كويسة قولت نا بدهاش وتوكلت

ابو كمال
قديم 21-12-2009, 01:44 AM
ahmadmounir ahmadmounir غير متواجد حالياً

ahmadmounir is on a distinguished road

يا شباب هل يوجد اكسارا 1 موديل 2002 ؟؟؟؟؟
قديم 21-12-2009, 11:45 AM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

يوجد
انا معابا اكسارا 1 2002

I'M always
DAHAB
it's my Name
قديم 21-12-2009, 12:03 PM
omarsami2009 omarsami2009 غير متواجد حالياً

omarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of lightomarsami2009 is a glorious beacon of light

طب يا جدعان متعرفوش حد بيعملها صيانة في فيصل ؟ وكمان عايز أعرف هي قطاع غيرها زي قطاع غير الأبل مثلا ولا اقل