العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 17-10-2012, 11:50 AM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل وعيوب التصنيع في اسبرانزا a113

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abuteraka مشاهدة المشاركة

يعنى انا اطلع على ابو الفتوح و معايا الضمان صح ؟؟!!!!
ده انا لسه خارج بيها من شويه اكتشفت ان لما بدوس فرامل نور الفرامل مبينورش
والدركسيون حادف يمين حتى والعربيه ماشيه مستقيم
والعفشه حاسس انى راكب تكتك ده غير ان الثبات ضايع
لأ انا حاسس انى لبست جامد فى العربيه ديه
انا كده حقى انى اطلب تغيرها صح ولا انا كده ضعت ؟؟!!!!!
ارجوكم ردوا عليه بسرعه عشان الحق اتحرك
الموضوع محتاج شويه هدوء انت هاتطلع فورا على مركز الخدمه ابو رواش وهاتدخل على انك ملاحظ مشاكل كتير فى العربيه ولازم تتحل بس لازم تكون غلس شويه يعنى معاهم يعنى ماتمشيش ولا تستلم العربيه الا لما يحلوا المشاكل اللى فيها حتى لو طلبوا انك تخلى العربيه فى المركز خليها وماتستلمش ابدا الا لما تتاكد ان المشاكل اتحلت لانهم ممكن يقولوا لك كل تمام وانت بتمضى على انك استلمت العربيه وكل حاجه اتحلت فيها وهنا هتكون مشكله كبيره .احجز بس ميعاد صيانه لان ابو رواش لازم تحجز ميعاد وده رقم تليفونهم 01228834255 وعلى فكره بلاش تحكى حكايه انك استلمت العربيه بعداد 185 كيلو لانهم ممكن يتلككوا على الحكايه دى مع المعرض
قديم 17-10-2012, 12:21 PM
amada amada غير متواجد حالياً

amada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really nice

اعمل موضوع عن الفضيحه دى بالفيديو واعرضوا على جميع المواقع والمنتديات.

التعديل الأخير تم بواسطة amada ; 17-10-2012 الساعة 12:28 PM
قديم 17-10-2012, 10:06 PM
abuteraka abuteraka غير متواجد حالياً

abuteraka is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

الموضوع محتاج شويه هدوء انت هاتطلع فورا على مركز الخدمه ابو رواش وهاتدخل على انك ملاحظ مشاكل كتير فى العربيه ولازم تتحل بس لازم تكون غلس شويه يعنى معاهم يعنى ماتمشيش ولا تستلم العربيه الا لما يحلوا المشاكل اللى فيها حتى لو طلبوا انك تخلى العربيه فى المركز خليها وماتستلمش ابدا الا لما تتاكد ان المشاكل اتحلت لانهم ممكن يقولوا لك كل تمام وانت بتمضى على انك استلمت العربيه وكل حاجه اتحلت فيها وهنا هتكون مشكله كبيره .احجز بس ميعاد صيانه لان ابو رواش لازم تحجز ميعاد وده رقم تليفونهم 01228834255 وعلى فكره بلاش تحكى حكايه انك استلمت العربيه بعداد 185 كيلو لانهم ممكن يتلككوا على الحكايه دى مع المعرض
لأ مهو من ناحيه اغلس انا اساسا غلس وعارف ان اكتر حاجه بيخافو منها الصوت العالى فلا تقلق من الناحيه ديه
وشكرا جزيلا ليك و ان شاء الله هبلغكوا على المنتدى بالى حصل عشان كل الناس تستفيد من خبرتى العظيمة مع a113
ههههههه
قديم 17-10-2012, 10:09 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amada مشاهدة المشاركة

اعمل موضوع عن الفضيحه دى بالفيديو واعرضوا على جميع المواقع والمنتديات.
ان شاء الله هحاول بس اطمن على العربيه الأول عشان حالتى النفسيه ضايعه
و ان شاء الله خير
قديم 05-11-2012, 07:21 PM

يا جماعه محتاج مساعده بعد اذنكو انا كنت قلت قبل كده على مشاكل فى الأسبرانزا a113 اللى انا جبتها
العربيه فيها صوت خروشه فى الموتور من نحيت الكاتينه روحت على مركز خدمه ابو الفتوح فى العباسيه و قالولى طلمبه مياه وغيروها و محصلش اى حاجه و بعد كدا طلعت على المركز الرئيسى ابو رواش قالولى طلمبه مياه برده وغيروها و محصلش حاجه ورحتلهم تانى غيرو سير كاتينه و بليه وطبق مش عارف ايه كده و قالولى تمام .. الصوت لسه فيها و قالولى لأ كده يبقى ده صوتها العادى !!!!!!!! لسه مستلمها امبارح فجئت و انا خارج بيها النهارده و بدورها الصبح العربيه بتقطع على السلانسيه ؟؟!!!!!!!!
بجد مش عارف اعمل ايه و محتاج حد معايا عشان اروح حماية المستهلك
ارجوكو ساعدونىىىىىىىىى