العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ـــ*ــ هل ستشارك في الإستفتاء على الدستور وهل أنت موافق على دستور مصر 2014 ؟؟
سأشارك في الأستفتاء وأقول نعم للدستور 11 55.00%
سأشارك في الإستفتاء وأقول لا للدستور 0 0%
أنا مقاطع للإستفتاء 9 45.00%
المصوتون: 20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 17-07-2013, 04:40 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

الاعتصام بما لا يضر مصلحة بقية الشعب. الحرية الشخصية تقف عندما تتعدى على حرية الاخرين. عندما يخرجون فى الشوارع ويشلون حركة المرور فهذا قطع طريق تحدث عنه مرسى انه سوف يقابلة بالشدة والحسم
قديم 17-07-2013, 10:58 PM
الصورة الرمزية ahmed1981
ahmed1981 ahmed1981 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى

ahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

يا أبو نورا

أنا بوثق للتاريخ

لكن أنا شخصياً كان لي إتنين حضروا المجزرة بأنفسهم وربنا أنقذهم من القتل لكن شافوا كل حاجة
تفتكر بعدها محتاج أناقش ناس بتتكلم من بيوتها ومصادرهم الإعلام القذر والمتحدث الكذاب

وأخويا كان من المعتصمين أيضاً لكنه روح قبل المجزرة

أنا لا يوجد عندي ذرة شك أن السيسي وأحمد علي كذابان
والإعلام الحكومي والخاص كذابون

يعني مش باحث عن الحقيقة
أنا عارف الحقيقة من على الأرض من البشر
مش مسلم دماغي لسحرة فرعون على الفضائيات هما يبرمجوني

وليس الكلام منقول
-

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed1981 ; 17-07-2013 الساعة 11:07 PM
قديم 18-07-2013, 05:28 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

اخوان كاذبوووون منافقووووون
والسيسي اشرف واطهر من جماعه الاخوان المتأسلمين كلها
ومعلش موتوا بغيظكم زي ماكنتوا بتقولولنا
انتم جماعه اصلا معجونيين بالكدب والنفاق والطاعه العمياء
توصل بيكم السفاله انكم تخلوا القوات المسلحه هي الطرف التالت ده ايه الفجر ده وكل ده عشان محمد كرسي

وكنت مزعل نفسك اني قلت علي مرسي ارهابي وحسستني اني غلطت واللي بيته من زجاج وعملتي فيلم وقولت اني بشتمه
لكن حلال ليك انت وجماعتك كل اللي انت قولته علي البطل السيسي
عامه لو كنت زعلان اني قولت علي مرسي انه ارهابي فمتزعلش فمرسي كرسي وجماعه الاخوان المسلمين كلهم ارهابيين ومنافقين
انتم كده كده عندكم مشاكل وعقد نفسيه من قاده القوات المسلحه عشان هم اللي عارفين حقيقتكم الزباله
عبد الناصر وكنتوا هتموتوه في المنشيه ويدوب اول ماعدم المرشد وحل الجماعه كرهتوا اسمه واسم اللي جابه
السادات قتلتوه ومبارك والسيسي وبصراحه مش هكتب تفاصيل لانكم خلاص وصلتوا لمرحله انكم مش ناقصيين تتفضحوا اكتر من كده بس عاوز تفاصيل وتقول زيع من فضايح ووساخه الاخوان من ايام الملك فاروق وعدم رضاهم في المشاركه في ثوره يوليو علي الملك وبعد كده مش هنشارك في ثوره 25 وبعد كده يا سبحان الله بقوا هم اللي عملوا كل الثورات واكتر ناس سفاله اقصد وطنيه
طبعا انا مرتبتش الكلام زيك وعملت توثيق للتاريخ
الاهم بقي تفتكر ان في حد مصدقك سواء انت او جماعتك غير اللي في رابعه
اه نسيت اقولك انك برده اتهمتني اني رميتك بالباطل لما قولتلك ان موضوع قناه السويس كنت بتقنعنا بالباطل فمردتش عليك لاني كنت حاسس اني ممكن اكون غلطان
لكن في الموضوع ده مضطر اقولك ان كل كلامك باطل ومليان نفاق وكذب
وعلي طريقتكم اللي زهقتنا سنه كامله وايام سوده شوفناها ربنا ما يعودها يارب

موتوا بغيظكم
وحلوه اللقطه بتاعه ممنوع لذوي القلوب الضعيفه علي كام صوره معفنه ميجوش حاجه جمب اللي انتوا لسه مقطعينه وموتوه في رابعه ولا التاني اللي قطعته صباعه وموتوه ضرب برده في رابعه ولا صور الاتحاديه ابقي اتفرج عليهم في اعلام سحره فرعون وبعدكده هتعرف ان صورك دي اونطه ومناظر طبيعيه
قال ايه القوات المسلحه هي الطرف التالت علي رأي المثل الهي ال؟ تلهيك واللي فيها تجيبه فيك
ارحمنا بقي انت مبتتعبش
كان في منكم وخلص
وعاشت مصر حره من غير حكم الاخوان المتأسلمين ونقول كمان عشان تضايق اكتر زي ما انت بتضايقنا بمواضعيك المضلله الكاذبه زي الاخوان والقنوانت بتاعه فرعون الجزيره واليرموق والقدس والحره ده الباقي طبعا بعد ما اتروقتوا واتفلكوا بقيه القنوان الكاذبه
اه نسيت اقولك اني من الللي بتحسبن عليهم لاني راضي عن المجزره الكادبه اللي انتم دبرتوها وبرده من اللي بتحسبن عليهم لاني كاره حكم الاخوان ولكني مسلم وموحد بالله
ومتقولش تاني اني بغلط لانك في الموضوع ده قولت علي السيسي كذاب وعلي العقيد احمد علي كذاب وبدون دليل ولو الدليل اللي معاك الموضوع ده يبقي اسف انت وجماعتك اللي كدابين وعلي طريقتك انت تصدق اللي عاوزه وتكدب اللي عاوزه انا مصدق اعلام فرعون وانت مصدق موضوعك وجماعتك
السيسي بطل
والقوات المسلحه ابطال انهم خلصونا من اللي شبهكم
قديم 18-07-2013, 09:53 PM
malakmaher malakmaher غير متواجد حالياً

malakmaher is on a distinguished road
عاجل رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

انهم جماعة لا تمومن بالوطنية وليس لها ملاز غير السلطة
وبيمتو بعض علشان يلفقوا التهم والقتل لاناس تانى
اعتقد انك مش بتحب ولا تقفل الاستماع الى الطرف الاخر
الجماعة اللى هى اهلوا وعشرتوا خلاص دى جماعة محظورة وكدبش مبارك لما قال عليها محظورة
دول لا يتنموا الى الاسلام ولا مرسى يسقط الاسلام لما هو سقط ولا الكلام اللى بيمسحوا دماغ الداس بية
باسم الاسلام
ملحوظة انا قبطى
واعيش تحت راية الاسلام لمدة عمرى كلوا
وهلا بالاسلام وسوف اموت وانا تحت حكم الاسلام الان الاسلام لا يتمثل فى مرسى وجماعتة المحظورة
قديم 18-07-2013, 11:53 PM
حسام نوبيرا حسام نوبيرا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

حسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really nice

الناس كانت فكره ان المشير طنطاوى سلم البلد للاخوان بس الحقيقه انه سلم الاخوان للبلد علشان الناس تعرف تفكرهم وتخطيطهم وانحطاطهم وبكده حيخسروا الشعب طول عمرهم لحد مايموتوا.
والله الجيش ده مش هيتعوض ياريت كلنا نحاول نحافظ عليه.
حماه الله جيش مصر

اعتراف واحد اختار مرسى
وانا اسف لكل شعب مصر

التعديل الأخير تم بواسطة حسام نوبيرا ; 19-07-2013 الساعة 12:08 AM

الكلمات الدليلية
17 سنة, مصر, الأزهر, الصعيد, بحري, تصويت, تزوير, تفجير, خائن, رئاسة, شحن, عسكر, فلول, إخوان, إيقاف, إرهاب, إستفتاء, إنتخاب, إنتخابات, طلب شراء سيارة