العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > مرسيدس

مرسيدس Mercedes مرسيدس بنز الجناح الاوربى للعملاق دايملر كرايسلر وتضم شركات مايباخ الفاخرة ومينى المدمجة من اشهر سياراتها B150 E-CLASS CLS CLK S-CLASS CL

قديم 22-02-2010, 03:21 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جديد مرسيدس F800

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة horas3000 مشاهدة المشاركة

استاذ يا كيمو
نفس انطباعي بالظبط
وانا اول ما شفتها قلت اوبااااا هم ناوين يغيروا ال S ولا ايه و بعد التركيز زي ما انت قلت لقيتها C كلاس خالص
و لما شفت الانتريور اتاكدت.

بي ام دبليو الحقوا نفسكوا
يا بااشا مرسيدس و بس
لسة من ساعة واحدة عربية E55 جايبانى شامى و مغربى ... الحيوان واخد من جنبى غرزة على الخليج فى منحنى على سرعة 170 على الاقل ..... ولا مال يمين ولا شمال .... ايه ده.... نرفذنى نرفذة ... بس هعمل ايه ماقدرش اعمل معاه حاجة اتفرجت و خلاص ..... ده بالنسبة للأداء
اما بالنسبة للشكل فا انت جايب يا باشا اكبر دليل على التفوق المطلق

هما بيتشابهم في مقدار الخوف منهم و الالم
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 22-02-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

ما انا قلتلك يا كيمو قبل كده
لا تلعب مع الوحش و لا تخلي الوحش يلعب معاك

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 22-02-2010, 07:35 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

والله أنا شايف إن فيها شبه كبير من الجاجوار في التصميم الخارجي وبعدين ... شكلها شرس قوي من جوه ومن بره ... والتصميم ده يناسب اكثر المشاهير وشباب رجال الأعمال مش زي ما هو معتاد عن المرسيدس السيارات الحديثه الفخمه الوقوره.... مش عارف تصميم مش عادي بس مش حلو للمرسيدس

قديم 22-02-2010, 07:40 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

ما انا قلتلك يا كيمو قبل كده
لا تلعب مع الوحش و لا تخلي الوحش يلعب معاك
طيب انا ملعبش معاه ماشى ....
بس و النبى تقولى ازاى اخليه مايلعبش معايا ؟؟؟؟؟؟؟؟

هو الخليج كان فاضى تقريبا و انا بشد مع CL500 موديل 2004 ابن حلال و بنقول مع بعض يعنى انا شوية و هو شوية جمودية قلب بس .....
و بعد ما هو استسلم و ماشى فرحان بنفسى بقى سمعت صوت طيارة جاية من ورايا و كنت فاكره اللى انا بشد معاه ... قلت ابن المجنونة سخن قوى كداليه ... و قبل ما ابص فى المراية لقيت لك المعلم ده جاى على شمالى مع ان فيه عربية شمال و اليمين فاضى خالص (حارتين) و خد الغرزة و جه قدامى زى الباشا وبعدين طار و زى ما وصفت لك ......
اكيد شافنا و احنا بنشد انا و ال CL فا ضحك علينا شوية و قال يورينا يعنى ايه شد

ناس ماعندهاش دم

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 22-02-2010, 11:22 PM
الصورة الرمزية side view
side view side view غير متواجد حالياً
هواياتي: Internet surfing

side view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant futureside view has a brilliant future

العربيه من جوه وهم بجد
لكن من بره معضمه خالص مافيش فيها غير الفوانيس الزينون وشعار المرسيدس