العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 09-03-2011, 11:28 AM
Zero556 Zero556 غير متواجد حالياً

Zero556 has a spectacular aura aboutZero556 has a spectacular aura about
للاهمية تحذير هاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااام والله تحذير ادخل للأهمية

السلام عليكم

تحزير للسائقيين فى الليل تكملة على موضوع الاخ pharm45

بارك الله فى الاخpharm45

هوة اول من قال وانا شفت الموضوع الصراحة للاسف طنشت الموضوع ومعملتش اى اهمية لية وقولت انا مالى انا مش بمشى بليل بالعرية وبعد لما تاكد بنفسى وواجهت المشكلة على كل عضوى فى المنتدى يبلغ اريبة او صاحبة - او جارة - او اى حد تعرفة فى الشارع ممكن يكونو مش بيمشو برضو بليل بالعربية بس اكيد هوة كمان هيبلغ واكيد حد منهم للطوارى او حاجة ضرورية تجبرة انو يمشى بالعربية بليل وتواجة المشكلة دى لاقدر الله

ولة ثوابة لكل من حاش ضرر على اى واحد (مسلم - او اخويا المسيحى)

الكلام دة حقيقى من على الكبرى الدائرى ناحية المريوطية وانا سمعت على كبرى اكتوبر

الحرمية تستخدم مسامير للكاوتش

وحضرتك تركن على جانب الكبرى تنزل تشوف الكاوش تلقى ناس وقفت معاك و سعدتك لحد لما تخلص ......
وبعدين
ياا اما ياخد الى معاك
او يسرق العربية
او يمضيك على كمبيالات
او ورق بيع سياراتك

تانى حاجة وهى الاخطر رمى البيض على الزجاج دة المنتشر من فوق الكبرى وفى المناطق المقطوعة (طرف فى اماكن فاضية واسعة )

لا تحاول الوقوف او مسح البيض باى طريقة غير بعد مسافة كبيرة جدااااااا من موقت رميهاا لان هما عرفين لو موقفتش هناا هتوقف قداام شوية ومنهم حرمية وقفين قدام شوية

وفى وانت على الدائرى ممكن بليل ممكن تشوف حادث او حد عاوز مساعدة على جانب الطريق انا مش عارف اولك تصرف ازاى الصراحة لانة ممكن يكون محتاج مساعدة و ممكن يكون كمين للحرمية كن حذر فى تصرفك و ضع كل الاحتمالات الممكنة

وربنا يستر معانا جميعاا على ما ينتظرنا

الهم بلغت اللهم فشهد

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 13-03-2011 الساعة 04:44 AM
قديم 09-03-2011, 11:29 AM
Zero556 Zero556 غير متواجد حالياً

Zero556 has a spectacular aura aboutZero556 has a spectacular aura about
افتراضي رد: تحزير هاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااام والله تحزير ادخل للأهمية

انا اسف للمشرفين انا معرفش الموضوع دة ممكن يكون فى انى قسم من اقسام المنتدى
قديم 09-03-2011, 11:41 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحزير هاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااام والله تحزير ادخل للأهمية

باراك الله فيك
قديم 09-03-2011, 01:03 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

الله يبارك لك ويسترها علينا وعليك يا رب العالمين

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 09-03-2011, 01:36 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

الله يبارك لك ويسترها علينا وعليك يا رب العالمين
شكرا عالموضوع