العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 02-11-2012, 03:53 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايمجراند .....خدعه جديده من غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

مفيش حد حتى الان شتم في العربية خالص!!!! هو حد لحق يجربها علشان يشتم فيها اصلا!!!
اللي انتوا بتهاجموهم كل اللي قالوه ببساطة استنوا قبل ما تحكموا على العربية ولا قالوا حلوة ولا وحشة!!! فيها غلط دي؟
حبيبي ممفور انا عارف ان الناس مستعجله بس الحكم بالنسبه ليا علي اساس وخبره لان الانجلون والاميجراند واحد الاختلاف فالشكل وبس وطبعا فتره سنتين ونصف كافيه جدا اني احكم علي العربيه مش كده ولا ايه ؟ وبرضه اراء الناس فالخليج كلها مبشره
تقبل تحياتي وبجد ليك وحشه كبير ه

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 02-11-2012, 04:20 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

حبيبي ممفور انا عارف ان الناس مستعجله بس الحكم بالنسبه ليا علي اساس وخبره لان الانجلون والاميجراند واحد الاختلاف فالشكل وبس وطبعا فتره سنتين ونصف كافيه جدا اني احكم علي العربيه مش كده ولا ايه ؟ وبرضه اراء الناس فالخليج كلها مبشره
تقبل تحياتي وبجد ليك وحشه كبير ه
والله ياستاذ هيونداى انا نفسى بس حد غيرك يدخل يقول ان الانجلون حلوه ويمدح فيها زى ماحضرتك قلت علشان نطمئن واحد تانى بس غير حضرتك مش ممكن انت المشجع الوحيد للانجلون اللى هيا الايمجراند

وده ياجماعه رابط من منتدانا الجميل لمشجعين الانجلون بيقولوا اللى يقول كلمه على الانجلون هاقتله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طبعا لاتعليق
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...t=28086&page=4

التعديل الأخير تم بواسطة osa92003 ; 02-11-2012 الساعة 04:27 PM
قديم 02-11-2012, 05:29 PM

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

والله ياستاذ هيونداى انا نفسى بس حد غيرك يدخل يقول ان الانجلون حلوه ويمدح فيها زى ماحضرتك قلت علشان نطمئن واحد تانى بس غير حضرتك مش ممكن انت المشجع الوحيد للانجلون اللى هيا الايمجراند

وده ياجماعه رابط من منتدانا الجميل لمشجعين الانجلون بيقولوا اللى يقول كلمه على الانجلون هاقتله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طبعا لاتعليق
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...t=28086&page=4

انا مش حعمل زيك واقول لا تعليق

ممكن تسأل حضرتك الاخ

مستر استرا
والاخ mms
والناس اللي جربت العربيه علي الرغم من انه
يكفيني هذين الشخصين المحترمين ورأيهم ومعلش يا سيدي انا بكره حنزل اعلان في الاهرام اقول لل3500 شخص اللي معاهم انجلون لازم يا ولاد ال.......... تدخلوا عالنت في مصر موتورز وتقولوا رأيكم يا ولا ال .................
عشان خاطر الاخ osa92003 مش مبسوط وبيقول ماحدش عاجبه العربيه

لمن لا يعرفني

(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

قديم 02-11-2012, 05:45 PM
الصورة الرمزية ShekeeS
ShekeeS ShekeeS غير متواجد حالياً

ShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to behold

للامانة وانا فى ابو غالى كان فى واحد معاه الانجلون وهو مش من القاهرة قالى انه اول ما جبها كانت الامساعدين بيظين حاجات تانية كدة وجة التوكيل وغيرهم وكان رايه فى العربية انها ممتازة جدا وفيها رفاهيه عاليه
قديم 02-11-2012, 06:03 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ShekeeS مشاهدة المشاركة

للامانة وانا فى ابو غالى كان فى واحد معاه الانجلون وهو مش من القاهرة قالى انه اول ما جبها كانت الامساعدين بيظين حاجات تانية كدة وجة التوكيل وغيرهم وكان رايه فى العربية انها ممتازة جدا وفيها رفاهيه عاليه
فعلا اول 4 دفع من العربيه كانت المساعدين الاماميه فيها مشكله وهي ان الشركه في الصين وقعت في مورد نصاب وبالتالي كل العربيات اللي نزلت فالاول تم تغيير المساعدين الامامين مجانا علي الضمان بدون مشاكل اما باقي الدفع فتم تلافي المشكله من الاساس

لمن لا يعرفني

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, ايمجراند‎, emgrand, emgrand 7, geely, geely emgrand, جيلى, جيلى اميجراند, غبور