العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 14-08-2012, 06:34 AM
takseet takseet غير متواجد حالياً

takseet is on a distinguished road
افتراضي رد: عرض تقسيط سيارات جديدة مباشرة جميع المحافظات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magedadel مشاهدة المشاركة

أنا كنت عايز الـ frv gross automatic
بمقدم 35
ياريت أعرف لو ينفع ولا لأ ولو فيه إمكانية نقلل الفائدة لو التقسيط يبقه على سنتين لأن الفائدة كبيرة جدا ومشكلتى فى الشراء من أماكن أخرى هوا محل الإقامة لأن محل إقامتى بورسعيد
شـــكرا
كنت اتمنى افيدك واساعدك بس للاسف ماينفعش غير اللى فى العرض وبالنسبة للتقسيط ماتبصش ابدا انت هتدفع اكتر اد ايه بص للقسط وان العربية هتبقى معاك بدرى
ولو مرتبك عالى وتقدر تحوش بقيت المبلغ وتستنى سنة يكون افضل
لكن والله انا ماينفعش اغير العرض حاليا واسف انى مش قادر اساعدك
قديم 15-08-2012, 12:33 AM
على اسماعيل على اسماعيل غير متواجد حالياً

على اسماعيل will become famous soon enough
افتراضي رد: عايزة عربية بمقدم بسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moha28 مشاهدة المشاركة

اختي عاوزه كورولا سعرها 12.000 جنيه ماشيه 84.000 كيلو لو عاوزتها قوليلي بالرسائل الخاصه
ما هى مواصفات العربية للعلم والافادة ... وشكرا
قديم 15-08-2012, 03:10 AM
Mr.ZaBaDoOo Mr.ZaBaDoOo غير متواجد حالياً

Mr.ZaBaDoOo is on a distinguished road
عاجل عايز تيجو 2012 اتوماتيك كاملة ومعايا مقدم 30 اللف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا كونت عايز اجيب عربية تيجو 2012 الكاملة الى بـ 115000 الضمانات الى عندى مرتب ولدتى 3000 بس نقصلها 3 شهور وططلع معاش عندى معاش خلتى 1500 ولسة عندها 58 سنة وانا شغال فى شركة سياحة دينية ومتأمن عليا بس طبعاً بمبلغ بسيط ومفردات مرتبى 3500 يا ترا فى معرض او بنك او اى حاجة بقة اقدر انى اخد العربية قسط مبقدم 30000 والعربية على فكرة انا هخدها كمان اشغلها سفر وكدة مش جيبها ليا يعنى فـ القسط سهل اوى يدفع مش هيبقة مشكلة او يقصر معايا فى مرتبى او كدة ياريت لو حد عندو فكرة ان كان يعرف بنك او معرض ممكن يقسطلى على النظام دة
قديم 15-08-2012, 09:03 AM
zoma78 zoma78 غير متواجد حالياً

zoma78 is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز تقسيط مباشر بدون بنك لصني 2012 كامله اوتوماتيك مقدم 50% خمس سنين ياريت تفيدوني !!!

السلام عليكم .... ارغب فى شراء فيرنا 2013 كاملة مع دفع مقدم 20.000 جنيه والقسط على ثلاثة سنوات وبدون تعامل مع بنوك مع العلم انى عندى مشاكل بنكية ..... هل ممكن ان اركب عربية رغم هذه الظروف ؟ ولو امكن هل ممكن اعرف نظام التقسيط والشروط وكذلك قيمة القسط الشهرى والفائدة ..... واسف على الاطالة وجزاك الله خير . ارجو توضيح طريقة الاتصال بحضرتك

التعديل الأخير تم بواسطة zoma78 ; 15-08-2012 الساعة 09:49 AM
قديم 15-08-2012, 08:27 PM
mishoalex mishoalex غير متواجد حالياً

mishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the rough
عاجل رد: عايز تقسيط مباشر بدون بنك لصني 2012 كامله اوتوماتيك مقدم 50% خمس سنين ياريت تفيدوني !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoma78 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم .... ارغب فى شراء فيرنا 2013 كاملة مع دفع مقدم 20.000 جنيه والقسط على ثلاثة سنوات وبدون تعامل مع بنوك مع العلم انى عندى مشاكل بنكية ..... هل ممكن ان اركب عربية رغم هذه الظروف ؟ ولو امكن هل ممكن اعرف نظام التقسيط والشروط وكذلك قيمة القسط الشهرى والفائدة ..... واسف على الاطالة وجزاك الله خير . ارجو توضيح طريقة الاتصال بحضرتك
بسبب وجود مشاكل بنكيه لحضرتك يبقي لامفرمن تقسيط تبع معرض سيارات او شركه كونتكت للتقسيط

Ayman Elnaggar

Insurance Consultant

Mob : 0111 013 9399

ayman.elnaggar@hotmail.co m

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط