العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > بولو POLO

قديم 20-06-2014, 12:12 PM
الصورة الرمزية abdelrahmn010
abdelrahmn010 abdelrahmn010 غير متواجد حالياً

abdelrahmn010 will become famous soon enoughabdelrahmn010 will become famous soon enough
افتراضي رد: اسعار قطع غيار بولو جديد واستيراد

موضوع مفيد

(هل صليت على النبى محمد اليوم ؟)
(اللهم صل و سلم و بارك على سيدنا محمد و على أله و صحبه أجميعن)
قديم 07-07-2015, 07:28 AM
mon3esh mon3esh غير متواجد حالياً

mon3esh is on a distinguished road

السلام عليكم
عندى بعض قطع الغيار لسيارة بولو 1998 1300 cc هاف انجكشن للبيع*
فيس مانيوال بحالة جيدة جدا
كربراتير هاف انجكشن بحالة جيدة جدا
مارش
طلمبة بور
اسبراتير
وش تأكيهات
مفتاح النور الثنائي*
مفتاح التحكم فى إضاءة التابلوه*
درج التابلوه
لوحة عدادات
هذة الأشياء موجودة فى الهرم بأسعار أرخص من الحرفيين بكتيييير انا لست تاجر*
للاتصال 01225577785
قديم 31-05-2016, 09:22 PM
اسلام الحمدى اسلام الحمدى غير متواجد حالياً

اسلام الحمدى is on a distinguished road

السلام عليكم
أخوكم واقع فى مشكلة وعايز حد يفدنى بسرعة أنا أخذت سيارة بولو 2001 سيدان من صديق سافرت بها مسافة 120كيلو وأنا جاى خرطوم الرديتر اتخرم من جانب الافيز فركنت ونزلت اشوف اعمل فبطلت العربية لحد ما بردت خالص وبعدين لفيت كيس بلاستيك على الخورم الصغير دا وعليه بلستر طبى كان موجود معايا زى الشكرتون كدا فامتنع تسريب المياه وبعدين دورت العربية وحطت مياة فى الاربه ومشيت حوالى 20 كيلو ولقيت لمبة الحرارة نورت فركنت وزوت مياه لما وصلت اخذها صاحبها وحكتله اللى حصل قال هغير خرطوم الرديتر وخلاص فى الطريق لمبة الزيت نورت بعد كركره فى المطور راح للميكانيكى قال العربيه عايزه مكنه بسبب السرعة الزيادة سخنت العربية واتخرم خرطوم الرديتر و جابت وش سلندر وان المياه دخلت على الزيت والصبابات اتكلت وبعد هذا التفصيل انا مش عاوز أظلمه لو كان الخطا عندى انا هدفع فلوس الماكنة وياريت اعرف سعر الماكنة بولو 1400 كام وجزيتم خيرا
قديم 03-06-2016, 11:45 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام الحمدى مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
أخوكم واقع فى مشكلة وعايز حد يفدنى بسرعة أنا أخذت سيارة بولو 2001 سيدان من صديق سافرت بها مسافة 120كيلو وأنا جاى خرطوم الرديتر اتخرم من جانب الافيز فركنت ونزلت اشوف اعمل فبطلت العربية لحد ما بردت خالص وبعدين لفيت كيس بلاستيك على الخورم الصغير دا وعليه بلستر طبى كان موجود معايا زى الشكرتون كدا فامتنع تسريب المياه وبعدين دورت العربية وحطت مياة فى الاربه ومشيت حوالى 20 كيلو ولقيت لمبة الحرارة نورت فركنت وزوت مياه لما وصلت اخذها صاحبها وحكتله اللى حصل قال هغير خرطوم الرديتر وخلاص فى الطريق لمبة الزيت نورت بعد كركره فى المطور راح للميكانيكى قال العربيه عايزه مكنه بسبب السرعة الزيادة سخنت العربية واتخرم خرطوم الرديتر و جابت وش سلندر وان المياه دخلت على الزيت والصبابات اتكلت وبعد هذا التفصيل انا مش عاوز أظلمه لو كان الخطا عندى انا هدفع فلوس الماكنة وياريت اعرف سعر الماكنة بولو 1400 كام وجزيتم خيرا
بص تخيل لا قدر الله لو كان حصل قدرا انك عملت حادثة ونص العربية طار كان هيبقى الغلط عندك ولا عند صاحبها ؟؟
فى الحالتين فيه قضاء وقدر وكان ممكن يحصل لصاحبها نفس اللى حصل معاك بس حظك انه حصل معاك انت
وطالما انت اخدت العربية على سبيل الامانة من الامانة والرجولة تردها سليمة وتعوضه عن اى تلفيات حصلت وربنا يعوض عليك الفلوس ويعوض عليه العطله والحمد لله انها جت على قد كدة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش