العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 12-04-2010, 06:13 PM
ahmed mosa ahmed mosa غير متواجد حالياً

ahmed mosa is on a distinguished road
افتراضي رد: عيوب ومميزات المكواة 2001\2003

خدها وعلى ضمنتى اكيد
قديم 12-04-2010, 11:52 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة els3edy مشاهدة المشاركة

لا انا قصدي نفس الكماليات. والاكثر من ذلك اني بحس انها اوسع مش قصدي اكثر من البومة في الكماليات ( واضح ان حصل توء سفاهم ) بس علي فكرة انا واحد صاحبي معاه مكوة مواصفات امريكي فيه اي بي اس برده واير باج وهيسقطلعا مايفيك 2800 cc بس نرجع ونقول تاني زي ماقلت ياميدو مسالة مزاج وارتياح . نرجع بقي لصاحب الاستفسار انا حاسس انه مش معانا خالص شبطنا في بعض وهرب هو
هههههههههههههههههه
عادي يا مان لما يخش هيشوف الردو و احنا لا شبطنا ولا حاجه مجرد مناقشه عاديه
بس عموما انا مش مع نظريه تسقيط المحركات خالص و عندي اشتري عربيه قادره بورقها احسن من اني اجيب اديم و اسقط لان التسقيط بيحتاج مصاريف كتير و اوعدك كفانا الشر لما اجيب مكنه عربيتي الارض كفايا الشر تاني و اسقط الميفك ال1800 هقول لك تقريري عنها يس انا متأكد ان الحوار بيكون محتاج مصاريف و صداع و العربيه مش هتبقا زي الاول

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 19-04-2010, 09:32 AM
الصورة الرمزية Brave Heart
Brave Heart Brave Heart غير متواجد حالياً
من انا؟: أمير مصطفى
التخصص العملى: أستشارى نظم فى قصر العدل الكويت
هواياتي: السيارات وبس

Brave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond repute

المكواه عربيه جميله جدا توكل على الله واشترى

ياودود ياودود...ياذا العرش المجيد...يافعالا لما تريد...أسألك بعزك الذى لايرام...وملكك الذى لا يضام...ونورك الذى يملأ أركان عرشك...أن تنصرنى نصرا يليق بجلال وجهك وعظيم سلطانك...وتسخر لى جندا من جندك يثبتونى على الإيمان ويدفعوا عنى الأذى والسوء...وإكفنى أعدائى بماشئت وكيف شئت إنك على ماتشاء قدير...اللهم تولى أمرى وانصرنى أنت نعم المولى ونعم النصير...ودبر لى أمرى فإنى لا أحسن التدبير
قديم 19-04-2010, 10:15 AM
corsair
Guest

جري ايه يا رجالة الراجل بقا عامل زي الحيران بين اتنين مش عارف يمشي ورا كلام مين فيكم بس نصيحة هات موديل حديث احسن يعني خليك في من 2007 الي 2009
قديم 15-01-2015, 12:40 AM
محمد فاروق ابو عمر محمد فاروق ابو عمر غير متواجد حالياً

محمد فاروق ابو عمر is on a distinguished road

على فكرة السيارة المكواه جميله جدا جدا عن سيارات كتيره من نوعها وانا نفسى ان شاء الله اشتريها عن قريب وابيع الانوس