العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 18-05-2013, 02:15 PM
hotmail hotmail غير متواجد حالياً

hotmail is on a distinguished road
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

: waving::f un_36_3_16[1]:
قديم 18-05-2013, 07:43 PM
إسلام البنا إسلام البنا غير متواجد حالياً

إسلام البنا will become famous soon enough
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

رجاء احد اخوانا اللي ركبوا الجهاز في سيارتهم يقولولنا ممكن فعلًا يفصل العربية ويمنع سرقتها ولا لأ
ولو لا قدر الله اتسرقت عربية ممكن يدل على مكانها ويفصلها ولا لأ
وشكرًا

" فمن اتبع هداي فلا يضل ولا يشقى "
قديم 22-05-2013, 01:36 PM
#MAAM# #MAAM# غير متواجد حالياً

#MAAM# is on a distinguished road

من ردود الاعضاء شركة حماية شكلها شركة فاشلة وصاحب الموضوع مش بيرد على الاستفسارات ومش عارف ليه هو خايف من حاجة في الجهاز !! وللعلم انا مهندس الكترونيات واكيد هيخاف يركب لي الجهاز
قديم 22-05-2013, 11:20 PM
hotmail hotmail غير متواجد حالياً

hotmail is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إسلام البنا مشاهدة المشاركة

رجاء احد اخوانا اللي ركبوا الجهاز في سيارتهم يقولولنا ممكن فعلًا يفصل العربية ويمنع سرقتها ولا لأ
ولو لا قدر الله اتسرقت عربية ممكن يدل على مكانها ويفصلها ولا لأ
وشكرًا
الرد هو لالالالالالالالالالا على جميع اسئلة حضرتك بناء على مشاركات الاعضاء المجربين راجع الصفحات السابقه
قديم 26-05-2013, 09:52 AM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough

الى الاخ #MAAM# شكرا على طريقة ردك بس الحمد لله شركة حماية ليست فاشلة وعلى فكرة انا هخاف اركب لحضرتك لية ممكن تشرفنا فى توكيل حماية ونركب جهاز لحضرتك وتجرب جميع امكانيات الجهاز ودة رقم تليفونى 01006687163 واى سوال انا تحت امرك

والى العميل إسلام البنا لو حضرتك عايز تعرف تجربة لجهاز حماية ممكن ابعت لحضرتك سيارة فيها الجهاز وتقوم بتجربت بنفسك اينما كان مكان فى انحاء مصر

وتقوم بتجربت كل الامكانيات المكتوبة وفى امكانيات جديدة غير المكتوبة فى الاعلان منها ممكن تفتح ابواب العربية اذا نسيت المفتاح بدخل السيارة وقفل ابواب السيارة عن طريق التليفون يعنى ممكن اخلى حضرتك تتحكم بعربيتك فى كل حاجة عن طريق التلييفون
وسعر الجهاز 1000 بتركيب وضمان سنة وفى حالة لا قدر الله اى عطل فى الجهاز نقوم بتغير الجهاز فى الحال ولا نقوم بصيانة الجهاز للعميل

التعديل الأخير تم بواسطة alaamasry ; 26-05-2013 الساعة 10:14 AM

الكلمات الدليلية
موبايل, انذار, تتبع السيارات, تتبع سيارات, gps, gps tracker, gps tracking, جى بى اس, جهاز, جهاز انذار السياره, tracker