العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 05-05-2013, 10:16 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seekasoso مشاهدة المشاركة

الاسعار ايه يا باشا ضرورى
انا كنت ركبته ب 1300 ج
غالى جدا وعالفاضى لان فيه اجهزة امريكية احسن منه بكتيير والوظائف وبنفس السعر

قديم 05-05-2013, 01:11 PM
seekasoso seekasoso غير متواجد حالياً

seekasoso is on a distinguished road
افتراضي رد: جهاز مصرى للتحكم فى السيارة او الفسبا عن طريق الموبايل من شركة حماية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة belal_rizk مشاهدة المشاركة

من الاخر ومن واقع التجربة فيه جهاز مستورد من شركة امريكية بيتيح لك التتبع والتحكم فى العربية اون لاين وفيه كتيييير من الوظائف وموجود فى شركة اسمها اسمارت ايجى واصحابى ركبوا الجهاز من عندهم وبيشكروا جدا فى الشركة وفى الجهاز وكمان اشتراك السرفر بتاع التتبع مجانى ودى صفحتهم على الفيسبوك :https://www.facebook.com/gpstrackeregypt
انت راجل عشرة على عشرة
قديم 05-05-2013, 01:17 PM
seekasoso seekasoso غير متواجد حالياً

seekasoso is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

انا كنت ركبته ب 1300 ج
الف شكر على المعلومة
قديم 06-05-2013, 07:30 PM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

انا كنت ركبته ب 1300 ج
باشا الجهاز مش ب 1300 اقل من 1300 ج وياريت اسم الفرع اللى حضرتك ركبت فى وايه اللى مش عجبك فى الجهاز لقولك انو غالى على الفاضى والجهاز سعره 1000ج بتركيب بجميع مشتملت الجهاز + ضمان سنه+ اى امكانية جديد تنزل للجهاز نقوم بالاتصال بجميع بك لنزولها على الجهاز من غير اى مصريف
قديم 10-05-2013, 04:51 AM
الصورة الرمزية alaamasry
alaamasry alaamasry غير متواجد حالياً

alaamasry will become famous soon enoughalaamasry will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hotmail مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا بشكر حضرتك انك اتكلمت على تجربتك مع جهاز حمايه
انا كنت فاتح موضوع مناقشه فنيه حول هذا الجهاز من اكتر من 4 شهور وللاسف الاخ المعلن لم يجاوبنى على سؤال واحد باجابه شافيه وقعد يشكك فى كلامى ويدعى ان انا بسىء لسمعة جهازه وكلام من هذا القبيل ونسأل الله انه مايعملش كده مع حضرتك انا فعلا زرت احد موزعى الجهاز ده لانى كنت عايز اركب جهاز لعربيتى ولما رحت عندهم لقيت مقابله فى منتهى التبلد وعدم التقدير وكأنهم هايركبولى قمر صناعى فى عربيتى قولت وماله ركب الجهاز وامن عربيتك وامشى لاكن تعالى بقى اسأل الجهاز بيعمل ايه زى ماحضرتك ذكرت كده بالضبط ليس اكثر من ذلك ولما سألت على كل الامكانيات اللى فى الاعلانات بتاعت الشركه قالى اى امكانيه عايز تضيفها هاتزود تمن الجهاز 50 جنيه وهما كاتبين اكتر من 23 امكانيه فتخيل بقى الجهاز هايبقى بكام وكمان الامكانيات اللى العميل هايطلبها مش جاهزه دا هما هايحضرولك الجهاز وفى يوم تانى تبقى تركبه علاوه على ان تقفيل الجهاز الخارجى سىء جدا

نيجى بقى لاستعمال الجهاز وده شىء فى منتهى الصعوبه

علشان تعطل العربيه تبعت كود مكون من مجموعة ارقام وعلشان ترجع تشغل العربيه تبعت كود تانى مكون من مجموعة ارقام مختلفه قيس على كده جميع امكانيات الجهاز فلو عندى عشر امكانيات بس المفروض انى اكون حافظ عشرين كود على موبايلى طيب لو موبايلى ضاع او حصل فيه اى عطل يبقى صعب عليا استعمل الجهاز او لازم يكون معايا ورقه كاتب فيها كل الاكواد دى وده شىء صعب جدا وقصور فنى فى تصميم الجهاز
وعلى ما اعتقد ان الجهاز مافيهوش اى امكانيات تانيه غير انه يعطل العربيه وباقى الكلام مش صحيح لانه لو الامكانيات دى كلها موجوده فى الجهاز فمن باب اولى انها تكون كلها متاحه مش كل ما اعوز امكانيه يقولى اضفهالك

اما انا فبعد المرار اللى انا شوفته مع الشركه دى دورت على جهاز تانى فا لقيت جهاز احسن بكتير فى الشكل والجوده والامكانيات وحسن المعامله من الشركه اللى انا اتعاملت معاها وركبته من اكتر من شهر والجهاز الحمد لله كويس جدا ومأمن العربيه بنسبه كبيره جداوسعره شامل التركيب 675 جنيه ومعاه جميع مشتملاته وكل الامكانيات المشروحه من الشركه هيه اللى انا استلمتها وجربتها قبل ما اتحرك بعربيتى من عندهم بدون اى زياده فى الاسعار ولو حبيت استفسر عن اى حاجه الناس بيردو عليا بمنتهى الذوق والاحترام وبلاقى اجابات لكل اسئلتى و بتكون اجابات مقنعه جدا

معلش انا طولت شويه لكن حبيت اوصف تجربتى وعذابى مع شركة حمايه وتجربتى وحسن المعامله مع الشركه التانيه
وعلى العموم الشركه دى فى اسكندريه والجهاز مصرى مش مستورد واى حد يفخر بانه اشتراه ولله الامر من قبل ومن بعد اللهم انى بلغت اللهم فاشهد

اولا كلام حضرتك كله كدب لان الجهاز سعره واحد حتا لو بيعمل مليون امكانية ومع 2 ريموت + ضمان سنة والكود بتكون من رقمين وممكن ايقاف السيارة او تشغلها عن طريق الريموت او التليفون والتعامل مع الجهاز زى التعامل مع اى جهاز موبيل

وعمتا مبروك عليك الجهاز ابو 675

ولكل اعضاء المنتدى انتظرو الجديد من شركة حماية ستكون مفاجة للعالم كلة لثبت العقل المصرى الذى يبنى مصر من شباب لا ينكسر من الحاقدين

الكلمات الدليلية
موبايل, انذار, تتبع السيارات, تتبع سيارات, gps, gps tracker, gps tracking, جى بى اس, جهاز, جهاز انذار السياره, tracker