العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 07-11-2012, 06:15 PM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light
طلب عايز اشتري الفوانيس دي

السلام عليكم

كنت عايز أعرف لوحد يقولي اجيب الفوانيس دي منين و سعرها ايه الفوانيس دي لالنترا الشيب القديم HD 200و هل ممكن أركبها بنفسي و لا صعب

If you want a thing well done, do it yourself

التعديل الأخير تم بواسطة Ashraf.zowail ; 07-11-2012 الساعة 06:18 PM سبب آخر: إضافة الصورة
قديم 07-11-2012, 06:22 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اشتري الفوانيس دي

دى بتتعمل
عموله عند ناس متخصصه فى عمل الفوانيس فى الحرفيين واماكن تانيه كتييير
ودى عباره عن باغه بلاستيك بتتصب وانوار LED بس طبعا بتبقى تحفه
وفى منها جاهز

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 07-11-2012, 06:26 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

في اماكن كتير بييتباع فيها الف وانيس دي
ارابكوم
شريف الفنجري في الحرفيين
رمزي في احمد سعيد
ويتراوح سعر ال4 فوانيس في حدود 1000 جنيه
قديم 08-11-2012, 11:09 AM
الصورة الرمزية fadymedhat
fadymedhat fadymedhat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء..
هواياتي: خبرة فى مجال السيارات

fadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond reputefadymedhat has a reputation beyond repute

انا جايب نفس الفوانيس دى من محل اسمه GO كانت ب 900 جنيه...عنوان المحل عمارات صقر قريش - مساكن شيراتون....

كن مطمئنا جدا جدا و لا تفكر فى الأمر كثيرا بل دع الأمر لمن بيده الأمر
السرعة فى القلب و القلب ميت..هدفى بدون تفكير و سباق بدون قلب..
قديم 08-11-2012, 11:35 AM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light

الف شكر على الردود بس ممكن العناوين اكثر تفصيلا عشان انا ماعرفش ايه اللي جاب صقر قريش لمساكن شيراتون، و أرابكوم ده فين و لو في تليفونات بحيث اسأل قبل ما اروح ياريت انا من سكان فيصل

If you want a thing well done, do it yourself