العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 14-11-2011, 05:01 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال مهم جداااااا لاهل الخبره فى التيجو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstknight_eg مشاهدة المشاركة

حضرتك الموضوع بسيط جدا انت معاك التيجو الاتوماتيك في زرار جنب الفتيس مكتوب عليه WIN دوس عليه هتلاقيها اختفت، الزرار ده معناه Winter Mode يعني بيخلي النقلات الاولي والتانية مش سريعة عشان لو الارض مزحلقة من المطر او الثلج.

اهو اوبشن في العربية تقريبا عمرك ما هتستخدمه

شفت الموضوع سهل ازاي
الله ينور عليك يا باشا.. ما شاء الله مرجع..

وآدي الإجابة من مستخدم جيد حب العربية وقرا عنها.. ومحدش من التوكيل هو اللي جاوب..
قديم 14-11-2011, 08:29 AM
star over star over غير متواجد حالياً

star over has a spectacular aura aboutstar over has a spectacular aura aboutstar over has a spectacular aura about

انا مش عارف متحاملين عالعربية اوي كده ليه .. هو علشان واحد عربيته كان فيها عيب صناعة يبقى كلها وحشة ؟؟
انا عن نفسي ابو الفتوح معملش معايا مشاكل .. اي نعم العربية فيها عيوب تقفيل كتير وكنت بروحله كتير .. بس كان بيظبط العربية عادي .. واللي جوه زي اللي بره كلهم صنايعية مش لدرجة ميعرفوش يعني ايه معنى لمبة في التابلوه يعني
قديم 14-11-2011, 07:12 PM
firstknight_eg firstknight_eg غير متواجد حالياً

firstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة star over مشاهدة المشاركة

انا مش عارف متحاملين عالعربية اوي كده ليه .. هو علشان واحد عربيته كان فيها عيب صناعة يبقى كلها وحشة ؟؟
انا عن نفسي ابو الفتوح معملش معايا مشاكل .. اي نعم العربية فيها عيوب تقفيل كتير وكنت بروحله كتير .. بس كان بيظبط العربية عادي .. واللي جوه زي اللي بره كلهم صنايعية مش لدرجة ميعرفوش يعني ايه معنى لمبة في التابلوه يعني
لا والله حضرتك محدش متحامل علي العربية، ومحدش يقدر ينكر ان التيجو من العربيات اللي اثبتت وجودها في مصر وطبعا مفيش عربية خالية من العيوب يعني اكيد فيها عيوب بتظهر بس المهم انها بتتعالج، والتوكيل نسخة من اي توكيل في مصر ويمكن احسن من توكيلات تانية زي توكيل فولكس فاجن "الاسوء في مصر علي الاطلاق"
قديم 06-12-2011, 06:57 PM
m.hamdy75 m.hamdy75 غير متواجد حالياً

m.hamdy75 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firstknight_eg مشاهدة المشاركة

حضرتك الموضوع بسيط جدا انت معاك التيجو الاتوماتيك في زرار جنب الفتيس مكتوب عليه WIN دوس عليه هتلاقيها اختفت، الزرار ده معناه Winter Mode يعني بيخلي النقلات الاولي والتانية مش سريعة عشان لو الارض مزحلقة من المطر او الثلج.

اهو اوبشن في العربية تقريبا عمرك ما هتستخدمه

شفت الموضوع سهل ازاي

الله ينور عليك

وماتظلموش التيجو دى حبيبتى