العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-02-2012, 06:04 PM
eng_ehmed_elgenddy eng_ehmed_elgenddy غير متواجد حالياً

eng_ehmed_elgenddy is on a distinguished road
افتراضي لانسر 2007 مستعمله

محتاج سياره لانسر 2007 مستعمله ومعايا 15000 عاوز اعرف القسط هيكون كام والنسبه الفايده كام مع العلم اني موظف حكومه ومرتبي 1600
والتقسيط هيكون علي كام سنه
افيدوني
قديم 24-02-2012, 05:42 PM
mako_bako mako_bako غير متواجد حالياً

mako_bako is on a distinguished road
للاهمية سيارة مستعملة بالتقسيط

لو سمحتوا عاوز سيارة مستعملة بالتقسيط او معرض سيارات مستعملة بالتقسيط فى الاسكندرية و معايا مقدم من 15000 .. ارجوووا المساعدة ... شكراااا
قديم 26-02-2012, 07:21 PM
مهندس777 مهندس777 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صاحب شركة للكمبيوتر واللاب توب والايباد والتالبلت
هواياتي: امارس كمال الاجسام من سنين

مهندس777 will become famous soon enoughمهندس777 will become famous soon enough
افتراضي رد: ارجو الرد والنصيحة والتوجية

انا فكرت كتير فى موضوع التقسيط دا اكتر من مرة ولكن للأسف هتحس بضغط وخنقة دا أولاً
ثانيا خد السلم خطوة خطوة وفكر فى اليبانى افضل من الصينى وابتدى لو حتى ب128 او سويفت او تمبرا او اى حاجه كويسة ولكن متكونش قسط .. لانى بفكر فى موضوع القسط دا بس لقيه خنقة ثانيا لازم يكون عندك دخل كبير اوى مش دخل وسط او كبير لا كبييير اوىىى ولو هتقسط يبقا قسط عربية محترمة زى الكارينز او السيراتو لانك كدا هتدفع وكدا هتدفع وبرده فكر اكتر
وفى الاخر مجرد رأى
مع الشكر
قديم 26-02-2012, 09:35 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future
افتراضي رد: ارجو الرد والنصيحة والتوجية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهندس777 مشاهدة المشاركة

انا فكرت كتير فى موضوع التقسيط دا اكتر من مرة ولكن للأسف هتحس بضغط وخنقة دا أولاً
ثانيا خد السلم خطوة خطوة وفكر فى اليبانى افضل من الصينى وابتدى لو حتى ب128 او سويفت او تمبرا او اى حاجه كويسة ولكن متكونش قسط .. لانى بفكر فى موضوع القسط دا بس لقيه خنقة ثانيا لازم يكون عندك دخل كبير اوى مش دخل وسط او كبير لا كبييير اوىىى ولو هتقسط يبقا قسط عربية محترمة زى الكارينز او السيراتو لانك كدا هتدفع وكدا هتدفع وبرده فكر اكتر
وفى الاخر مجرد رأى
مع الشكر
اولا انا بشكر حضرتك جدا للردا بغض النظر عن اي شئ
ثانيا مش عارف فيه اية فيه موضوعات محدش يرد عليها وموضوعات تلاقي الناس يترد فيها من اجل السلام اوالعتاب او الهجوم اواو
انما موضوع زي موضوعي وموضوعات كتير مشابهة متلاقيش عليها رد من اهل الخبرة او زوي الراي المبني علي تجربة
المهم انا بشكر حضرتك جدا
وتعقيبا علي راي حضرتك
انت تقول اية اكتر حاجة بتكرهها وانا اقول الحاجة المستعملة يعني موضوع المستعمل دا لم ولن بدخل في خساباتي نهائي
السيراتو او الكاريينز شداد علي في الوقت الحالي لان امامي التزامات كتير واولويات غير العربية
البي واي دي هتديني المطلوب لان متورها متسبويشي ياباني بتكنولوجيا متطورة والعفشة تويوتا يعني معظمها ياباني وثمنها كويس يعني هتقضي المطلوب
وفي النهاية بش
بشكر حضرتك علي الرد

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 27-02-2012, 04:19 PM
ابوعبده76 ابوعبده76 غير متواجد حالياً

ابوعبده76 is on a distinguished road
افتراضي اوبترا

السلام عليكم ان شاء الله ناوى اشترى اوبترا2012 اوتوماتيك معى 50000مقدم وراتبى يتراوح من 4300الى 5200 ينزل على البنك الاهلى سوسيته اريد معرفه الاوبترا عامله ايه واشترى ازاى من سنه اشتريت مع واحد صاحبى رحنا المعرض مباشره وهو عمل كل حاجة جاب مندوب البنك وخلص كل الاوراق بالمعرض واستلم بس انا سئلت فى البنك طلبو منى حاجات كتير وشكرا

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط