العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 14-02-2012, 09:12 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار لشراء سيارة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفقير الى الله مشاهدة المشاركة

بعد اذنك العنوان بس بالتفصيل
135 ش طومان باى الزيتون
للاستفسار السريع
09009488
قديم 18-02-2012, 12:39 PM
monir monir غير متواجد حالياً

monir is on a distinguished road
طلب عاوز اعرف بنوك لتقسيط المستنعمل

السلام عليكم
ممكن يا جماعة حد يقولى البنوك الى بتقسط مستعمل و اية هيا شروطها
شكرا ليكو مقدما
قديم 18-02-2012, 12:45 PM
الصورة الرمزية trytob
trytob trytob غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

trytob has a spectacular aura abouttrytob has a spectacular aura abouttrytob has a spectacular aura about
افتراضي رد: عاوز اعرف بنوك لتقسيط المستنعمل

موجود فى مصر موتورز دليل كامل عن البنوك

http://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=113

بالتوفيق انشاء الله بس نصيحة من اخ دايما خد تقرير عن العربية من التوكيل ما يغركش شكلها من بره و راجع رقم الشاسيه مع رقم الموتور و راجعها فى المرور و اتاكد ان ما فيش حاجة متغيرة فيها تخليها مخالفة و ربنا يكفيك شرها
قديم 18-02-2012, 07:16 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future
افتراضي ارجو الرد والنصيحة والتوجية

بقكر في سيارة وكانت ميولي منصبة ناحية الهاتش باك الصغير زي اسبرانزا 113 والباندا كروس وكدا
وفجاة ميولي اتغيرت واعجبت جدا بالسيارة BYD الصينية وثمنها 71 او72 المانويل الكاملة -والكمال لله-
ومن غير ما اطول عليكم
السيارة قالوا ان الموديل الجديد نازل بمتور 1500بشاحن هوائي جبري بيولد 151 حصان والشكل الجديد تحفة موديل 2013
والسؤال :-
هل الموديل دا ممكن ينزل في الوقت الحالي ولا امامه فترة ولا ممكن يتعرض في معرض فورمبلا الاهرام
والسعر ممكن يزيد ولا هيكون هو هو سعرها الحالي؟
ثانيا :-
انا موظف حكومي راتبي 950 جنية ومحول بنك ناصر وبيتبفي بعد الخصم 460 جنية انا لا احناج الراتب لا من قريب ولا من بعيد لان لدي محل سوبر ماركت وبكسب منه كويس والحمد لله
المهم انا معاية فلوس نقدية 20الف جنية ممكن ادفعها مقدم.....
ثالثا:- ودا المهم
فيه معرض اسمه ديلز موتورز بمدينة نصر جبت رقمه من ملحق اوتو الجمهوية واتصلت عليه وقالي ادفع 10500 مقدم و960 لمدة 90 شهر فهل دا منطقي ولا اية؟
طبعا ان يا اما اصفي قرض البنك او ازود المقدم حتي يكون المبلغ المتبقي من راتبي مغطي لقيمة القسط
انا من بتي سويف
فارجو محدش يبخل بالرد والتوجية وهل حد يعرف المعرض دا او اتعامل معاه او فيه افضل ولا اية؟
بالتوفيق

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 19-02-2012, 07:21 AM
الصورة الرمزية m.fawaz
m.fawaz m.fawaz غير متواجد حالياً

m.fawaz is on a distinguished road
للاهمية رد: اريد شراء سيارة مستعملة بالتقسيط

السلام عليكم
الف شكر علي الاهتمام يا أستاذ سيف
انا بدور علي عربية من 95 - 2005 هيونداي اكسنت او دايو لانوس
لو شاهين يبقي ياريت من 99-2005
وجزاكم الله خيرا وحسب المتواجد لديكم

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط