العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 31-01-2012, 11:43 AM
ibrahimkellany ibrahimkellany غير متواجد حالياً

ibrahimkellany is on a distinguished road
افتراضي رد: ممكن حد يديني فكرة ........

أنا سعيد جدا بالردود التي لم أكن أتوقعها ولا أعرف أشكر من أم من فالكل يسعى للإفادة، ولا يمكنني القول إلا (من قال لأخيه جزاك الله خيرا فقد أجزى له العطاء) جزاكم الله كل خيرا

الأخوة المقترحين
البولونيزأنا معرفش حاجة عنها خالص (صناعة - قطع غير- تصليح- سعر - سي سي ..... )
ممكن معلومات كافية عنها وعن 131
وجزيتم خيرا
قديم 31-01-2012, 11:57 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

بصراحة الزملاء قالوا كل شيء ممكن يتقال في الموضوع ده

أنا بس حابب ءأكد عليك إنك لو فعلا لسه بتتعلم وعاوز تبتدي بعربيه ماتكونش غاليه و في نفس الوقت تكون حمالة قسيه يبقى ماتفكرش في الـ128 وفكر في الاقتراحات التانيه إللي عرضها عليك الزملاء
الـ128 عربيه ضعيفه ولو انت اشتريت 128 وحالته ماكنتش ممتازه هاتكرهك في السواقه و يومك هاتقضيه بين الميكانيكي والعفشجي والكهربائي

قديم 01-02-2012, 03:15 PM
engfathy engfathy غير متواجد حالياً

engfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really niceengfathy is just really nice

عن تجربة ..ال128 سيارة تعلمك يعني ايه سواقة لانها هاتوريك اللي عمرك ما هاتشوفه مع عربية تانية
قعدت معايا سنة ونص كنت معرفش قبلهم غير ان العربية عبارة عن موتور و 4 فرد كاوتش خلتني بعدهم بقيت باغطس جوا العربية ايا كانت المشكلة
واهم ميزة فيها بقى ان قطع غيارها تقريبا ببلاش واي عيل صغير معدي في الشارع ممكن يصلحلهالك لو عطلت منك
بس اهم حاجة قبل ما تشتري تاخد بنصائح الاخوة الافاضل اللي اتكلموا قبلي طبعا
و ربنا يوفقنا جميعا للخير
قديم 01-02-2012, 06:22 PM
الصورة الرمزية elalfy1000
elalfy1000 elalfy1000 غير متواجد حالياً

elalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engfathy مشاهدة المشاركة

عن تجربة ..ال128 سيارة تعلمك يعني ايه سواقة لانها هاتوريك اللي عمرك ما هاتشوفه مع عربية تانية
قعدت معايا سنة ونص كنت معرفش قبلهم غير ان العربية عبارة عن موتور و 4 فرد كاوتش خلتني بعدهم بقيت باغطس جوا العربية ايا كانت المشكلة
واهم ميزة فيها بقى ان قطع غيارها تقريبا ببلاش واي عيل صغير معدي في الشارع ممكن يصلحلهالك لو عطلت منك
بس اهم حاجة قبل ما تشتري تاخد بنصائح الاخوة الافاضل اللي اتكلموا قبلي طبعا
و ربنا يوفقنا جميعا للخير

عشرة 3 سنوات بس اية هتخليك استاذ يعني هتحضر دكتوراة فى الميكانيكا والكهرباء وكل ما يتعلق بالسيارات بس اهم حاجة تجيبها عربية صاحية اوي علشان تذاكر على نظافة

وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ
قديم 01-02-2012, 06:58 PM
mando_car mando_car غير متواجد حالياً

mando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud ofmando_car has much to be proud of

ال 10 ممكن تزود 2 : 3 وتجيب 128 او تجيب 127 وشديدة والله
عمتا انا شايف اني ألي عايز يتعلم سواقة صح الصح يتعملع لي بيجو او شاهين . عربية بمساحات كبيرة الي يتعلم علي الصغير دة لو جة يركب عربية كبيرة هيحس انو غرقان . الله يرحم المزدا سفينة تايتنك كنت بسوقها وقدامي مترين ههههههههههه

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط