العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 30-11-2013, 10:52 PM
حسام نوبيرا حسام نوبيرا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

حسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really nice
افتراضي رد: تجربتي مع الشيخ طارق أبو زيد

ممكن ميقصدش يقفل التليفون فى وش الى بيتصل .يكون مثلا بطاريه الموبيل بايظه وهى الى بتنهى المكالمه
قديم 30-11-2013, 11:01 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

اللي يعمل كده اكيد تعبان نفسيا
انا ماعرفش ان كان بيعمل زي ما بتقولوا ولا لاء
لكن الحركات دي بتدل علي مرض نفسي اكيد
التلذذ بتعذيب الاخرين وقرفهم في عيشتهم
قديم 30-11-2013, 11:26 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

كل اللى قصدك فى حاجه يا شيخ طارق بيشتكى منك
قديم 05-12-2013, 05:08 PM
الصورة الرمزية handtools123
handtools123 handtools123 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد دياب
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: صيانة العربيات

handtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud ofhandtools123 has much to be proud of

أنا حصل معايا موقف مع الشيخ طارق كنت عايز أجيب دينامو لعربية فيات بونتو 95 وأدانى واحد ب 200 جنيه وطلع مش شغال كويس شحنه ضعيف وكان فيه عيب سيلكونات وقالى سعتها وانا بشتريه ده تمام وزى الفل وانا للأسف طبيعة شغلى سفر فجبت الدينامو وركبيته وكان تانى يوم عندى سفر الصبح ورجعت بعد 15 يوم جيت أجربة لئيت السليكونات ضعبقه وشحنه كان مش زى الطبيعى لاحتلو لما جيت من السفر عشان طبعا مكنش برد على التليفون خالص قالى الدينامو طالما طلع من المحل ممكن تجربة 3 أيام بالكتير عشان لو فيه حاجه غير كده لأ مليش دعوه بالدينامو

محمد دياب
قديم 23-12-2013, 09:37 PM
عبده لادا عبده لادا غير متواجد حالياً

عبده لادا is a jewel in the roughعبده لادا is a jewel in the roughعبده لادا is a jewel in the roughعبده لادا is a jewel in the rough

الشيخ طارق كانت عايز كرباريتر لادا جاب لى كذا نوع وفى الاخر جاب كرباريتر شكلة معفن وقال لى شغال ولو فى حاجة بتاعتى المهم كان فى مسمار مش عايز يتحل فى الكرباريتر بعت ابنة للخراط علشان يفكة وبعد اما راح الواد قالت يا واد فك من الفخ دا روحت اصلى العصر وخدت رجلى ومشيت كانت ادخل فى نصب والمهم الشيخ طارق وهو العصر بياذن لم يروح يصلى ربنا يهدى