العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 26-08-2009, 12:02 PM
weels weels غير متواجد حالياً

weels will become famous soon enough
افتراضي قررت اشترى مستعمل تقسيط ,

بأذن الله قررت اشترى مستعمل تقسيط بس محتاج مساعدتكم وخصوصا الاستاذ / عزالدين يدلنى امشى ازاى , وعاوز اعرف ماهى الضمانات المطلوبه لذلك .

اولا : انا عاوز ادفع مقدم 20000 الف جنيه والقسط لايزيد عن 800 او 900 اقصى شئ ومش مهم الفايده تكبر وعدد السنين يزيد .

ثانيا : عاوز عربيه لاتقل عن 1500 سى سى ولايقل الموديل عن 2002 وتكون اتوماتيك .

تفتكروا ممكن الاقى حاجه كده . لو حد عارف ياريت يساعدنى ويدلنى .
قديم 26-08-2009, 01:29 PM
منال منال غير متواجد حالياً

منال is on a distinguished road
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

السلام عليكم
شكرا ليك يا استاذ ابو نورة لنصيحتك الغالية بس حضرتك مفهمتش قصدى انا اقصد اجيب مستعمل جديد يعنى 2007/2008 حاجة زى كده تكون نظيفة بس اقسط الباقى والاستاذ سيف رد عليا باختصار انا كنت بسال لو معايا مقدم عربية مستعملة فى السنة اللى ذكرتها مثلا من 10000 الى 15000 يبقى عربية ايه وقسطها هايكون كام عشان اعرف اجيب ايه ؟ وشكرا لتعاونكم
قديم 26-08-2009, 01:49 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قررت اشترى مستعمل تقسيط ,

حدد العريية التى تريدها
الضمنات
مفردات مرتب وصورة بطاقة ومن سكان القاهرة
وزوجة ضامن
وايصال كهرباء
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-08-2009, 02:10 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القرشى مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا ممكن ادفع النصف ....واقسط الباقى على سنه او سنه ونصف بالكتير خالص سنتين ......اما عن مفردات المرتب فدى صعبه شويه لان مفرادات المرتب متحوله على بنك يتخصم منى 175 ج وبيتبقى تقريبا حوالى 600 ج هل من الممكن بضمان الشقه ؟ انا ممكن ادفع كل شهر 750 ج ......ارجوا سرعه الرد
مع الشكر
ممكن توضح معلوماتك اكبر
يعنى عربية موديل كام من 2000 الى 2007 دة فرق كبير
كمان مقدمك كام
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-08-2009, 02:14 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منال مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
شكرا ليك يا استاذ ابو نورة لنصيحتك الغالية بس حضرتك مفهمتش قصدى انا اقصد اجيب مستعمل جديد يعنى 2007/2008 حاجة زى كده تكون نظيفة بس اقسط الباقى والاستاذ سيف رد عليا باختصار انا كنت بسال لو معايا مقدم عربية مستعملة فى السنة اللى ذكرتها مثلا من 10000 الى 15000 يبقى عربية ايه وقسطها هايكون كام عشان اعرف اجيب ايه ؟ وشكرا لتعاونكم
اولا مقدمك يتناسب مع عربية جديدة صغيرة
لان مستعمل يلزمة مقدم اكبر او انك تجيبى عربية صغيرة زى ماروتى مستعمل او التوا مستعمل
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة