العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

موضوع مغلق

قديم 09-03-2010, 07:07 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية العك دة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كلها مصطلحات فى حدود المقبول وعادية والمنتدى دة مش بنتك ولا مراتك طبعا هى سرعة انفعال من البعض ودة طبعا وارد وعمرة ما كان تقليل لشأن المنتدى اكيد انت نفسك تطوير المنتدى ولك اسبابك وبعدين حسب كلامكانت راجل محترف يعنى ممكن تشوف اللى ناس كتير مش ممكن تشوفة لانك شايف بعين المتخصص زى انا تماما بشوف احيانا كثيرة ناس بتتكلم وبتعمل مداخلات من منطلق مبادىء خاطئة تماما وعندهم اعتقاد انها امور صحيحة لكن لو ادخلت واتكلمت كراجل مثلا مهندس او متخصص مكن ازعل واتنرفز من تفسير امور كثيرة لا تمت لها بالحقيقة ببعيد او قريب وبالتالى بحاول اصلح الماهيم دون تبويخ حد لان انت عارف يا لو مثلا ا ب ت الخ دى مبادى واساسيات لكن لو حد ميعرفش وانت تعرف لازم تقدر موقفة وتشوف الامور بعين المحترف وتحاول تقرب المعلومة من غير ما تحسسة لانة مش عارف او مش متخصص وفى الحاله دى بيكون شديد الحساسية لاقل انتقاد وبيحس انك بتقلل من شأنة وانا متأكد انت لو مش بتحترم المنتدى عمرك ما كنت تفكر تشترك فية اشتراكك هو اضافة لينا والمنتدى كمان بيضيف لينا جميعا ولك منى ولكل اعضاء منتدى مصر موتورز خالص الشكر والاحترام والتحية اخوكم محمد هانى ودمتم
قديم 09-03-2010, 07:11 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

الآخ المحترم / صاحب الموضوع

طبعآ أنا رديت عليك والحمدلله بدون تطاول ! يعنى أنا اتكلمت عن رأيى فى المنتدى من وجهة نظرى

زى انت ما اتكلمت عن المنتدى من وجهة نظرك ! يعنى انت استعملت حقك بطريقتك و أنا استعملت حقى

بطريقتى ! ثم حدث ما حدث من ردود من بعض الآعضاء كل واحد لديه عذره مثلما أنت كان لديك عذرك

أمام نفسك ! بعدين حضرتك عملت شكوى للمنتدى من تطاول الآعضاء عليك ! ثم رجعت تانى ترد عليهم !

و أنا بصفتى عضو عادى بس أكبر سنآ شويه أرى انك خلاص ! لاترد على أحد انتظارآ للبت فى الشكوى !

حتى لا نزيد الطين بله !

الاخوه الآعضاء بالمنتدى

برده بصفتى عضو عادى ( يعنى ليس لى أى سلطه بالمنتدى ) أنصح بايقاف الردود عند هذا الحد !

و ترك الموضوع للاداره للبت فى شكوى العضو Ice - Wolve وهذا رجاء منى لا أكثر !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 09-03-2010, 07:12 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

العضو المحترم صاحب الموضوع
لقد خانك التوفيق فى اختيار عنوان الموضوع وكذلك بعض المفردات فى الموضوع نفسه ، الى جانب بعض الاخطاء الكتابيه ، مما ادى بموضوعك ان يستفز معظم الاعضاء - لذلك جاءت الردود قاسيه بعض الشئ .
ومن الواضح ان حضرتك عضو فعال ولك فى المنتدى مايزيد عن 100 مشاركة - فلماذا لم تلاحظ هذا العك من قبل (اعتذر لاستخدام نفس اللفظ مرة تانيه ) ؟؟

على اى حال : اعتقد ان كل الاعضاء لا يقصدون بالقطع التجريح فى شخص حضرتك ولكنه الاسلوب فقط
لذلك : ولاثبات حسن النيه ارجو من ادارة المنتدى حذف الموضوع حتى لا يؤثر على تقييمك الشخصى
وارجو من حضرتك ان تعرض تصميماتك على الادارة - واللى فهي الخير يقدمه ربنا

تقبلوا جميعا وافر الاحترام والتقدير

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 09-03-2010, 07:19 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

كلامك صح قوى يادكتور بولبولان
والله ينور عليك ياستاذ بندارى الموضوع مش مستاهل عصبيه

فين الشاااااااااااااااااااااا ااى
قديم 09-03-2010, 07:22 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

اللى حصل ظاهرة صحية ومش محتاج بت من القائمين على ادرة المنتدى مش معقوله كل اختلاف فى وجهات النظر او التعابير نروح نتكى ونعمل بالتالى بقى رئيس الجمهورية اولى بوضع الناس فى السجون للتطاول فى الراى سواء كان صحيحاو خطأ الامر ابط من كدة بكتير الموضوع اصلا كله على بعض كدة صح مليون المية امتى نقدر نطور نفسنا طالما الامور كلها تمام التمام نفضل زى ما احنا محلك سر لكن مع الانتقاد والمداخلات بيحصل تطوير انا نفسى لو القيم على شؤون المنتدى وزى الناس ما بتقول الامور كلها مية مية اروح انام لكن لما احس فى منافسة وممكن افقد بعض الاعضاء والرواد نتيجة عدم وجود شغف فى طريقة العرض ونقاش وتطوير يعنى لو سيارات العالم مكنش فى منافسة عمر ما العميل ما كان اخد تطوير وتطوير للاجيال المتلاحقة مش كدة ولا اية ودمتم
موضوع مغلق