العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 22-12-2010, 09:15 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موقف مستفز قوي

[QUOTE=pointer;321262]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

والله يا اخوانا لو جيتوا وشفتوا وضع الاجزخانه ووضع الشارع ولما يبقي جنبك اكبر سوق موالح علي ( ليمون تحديدا ) علي مستوي مصر هتعرفوا يعني ايه نص نقل وجامبوا داخليين طالعيين طول اليوم لدرجه المحلات كتبت شكوي لسوء المرور في الشارع وان السوق ده عامل زحمه وحوادث ده غير اللي عايز ينزل مثلا يغسل عربيته ويطوقها قدام الصيدليه ؟؟؟؟؟
انا علي استعداد زي ما المحترم بيقول ابقيمتحضر لاني متعلم؟؟ بس هاتولي كزا مراره بقي علي مرارتي ؟؟ ولما ست كبيره عايزه تقيس السكر وهي في عربيتها وانا مش عارف اعدي سلمي من الباردين اللي راكنيين ولما عيل عربيه تخبطه الناحيه التانيه من الشارع عشان البيه اللي راكن قدامي؟؟
الحمدلله البلد لسه فيها شرطه بتاخد حقوق الناس ..[/SIZE][/COLOR]
والله انا برضو نفس المشكله والناس برضو ما بترحمش لاحد تعيان ولاكبير في السن
كفايه شغلين طول الاسبوع ومابنخدش غير العيدين بس اجازه علي شان الناس اللي مش عجبنهم دول لما يحتاجوا علاج او نصيحه او اي ظروف انا مش هافضل اقول واعيد علي اللي بنشوفه في الصيدليه و الحالات اللي بتيجي و ظروف الناس واحوالهم اللي يجي يرمي مشاكله وتشتغل طبييب نفسي وانت عاوز اللي يشيل عنك وتقول حرام الناس اللي بتثق في تيجي تلاقيني فاتح متاخر مطر برد تلج شمس تراب تنزل علي شان اللي تعبان وعاوز بخاخه اقول ايه ولا ايح
احنا والله بنحتسبه عند الله وكفايه تمن الادويه و تكاليف انشاء الصيدليه وبيجي علينا ايام تراب منبعش ب 150 جنيه علي شان الناس و للعلم دول مكسبهم ما يكملش بنزيم العربيه مرواح بس من غير مجي كمان

ربنا يبارك فيك و يهدي الناس اللي ما بتقدرش و شيفه نفسها وخلاص و احنا بنخدم الناس كلها الحافي قبل اللي راكب ماي باخ وكله عند الله
شكرا يا باشا كلك زوق
بارك الله فيك . وموضوع طبيب نفسي مشفتش صيدلي مش بيشتكي من الموضوع ده فلازم نصبر ونحتسب.

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 22-12-2010, 10:58 PM
الصورة الرمزية aliaboali
aliaboali aliaboali غير متواجد حالياً

aliaboali is a jewel in the roughaliaboali is a jewel in the roughaliaboali is a jewel in the rough
نقاش رد: موقف مستفز قوي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

بص يا استاذي اولا لازم تعرف ان الصيدليه ديت قطاع خدمي يعني اللي يقلك هو انت هتشتري الحته سعادتك لو رحت قسم الشرطه الحق هيكون في صفك. اولا لان ده قانون درسناه في تنظيم مهنه الصيدله . ثانيا لان انت احسن واحد فيهم صيدلي جمب بتاع ملابس او سوبرماركت هو اصلا هيخاف لو انت جبتله سيره الشرطه ؟
يعنى ايه أنت أحسن واحد فيهم هو ليه كل واحد فاكر نفسه أحسن من الناس كلها
يا جماعه يا ريت نعامل الناس كلها على انهم زينا لان كلنا عباد الله ومفيش حد أحسن من حد ز
وياريت محدش يزعل من كلامى
قديم 23-12-2010, 11:12 PM
الصورة الرمزية nktis

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aliaboali مشاهدة المشاركة

يعنى ايه أنت أحسن واحد فيهم هو ليه كل واحد فاكر نفسه أحسن من الناس كلها
يا جماعه يا ريت نعامل الناس كلها على انهم زينا لان كلنا عباد الله ومفيش حد أحسن من حد ز
وياريت محدش يزعل من كلامى
اولا والله ما قصدي تفاخر او تكبر . بس لو حضرتك قريت الموضوع كله بكل تعليقاته هتعرف مقصودي من الكلام ده لانه رد علي تعليق احد الاخوه .. واخيرا زي ما المثل بيقول كلنا ولاد تسعه ؟؟؟ ومفيش زعل ولا حاجه كلنا اخوه

روحي بطون أكفها خضراء*

أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 24-12-2010, 04:36 AM
الصورة الرمزية esoo
esoo esoo غير متواجد حالياً

esoo is on a distinguished road

teslm 3la elmodo3 ya a5 noo7
wana m3ak f kol kilma 2oltha f elmodo3 da
w yareeet elnas tbtl nfsna b2a

wela5 elbi2ool en kolna zy b3d de 7aga tbe3ia bs hwa ana shaif eno mi2sodsh el enta fhimto
bs 3amtn rbna 2aal bm3na aya w fdlna b3dkom 3n b3d drgat y3ny kol wa7ed y3rf mkano s7 wla eh ???
wmts5noosh awy kda 3la b3d da mogrd n2ash
wla e7na lazim nroo7 el2sim

wkol sana w elgmee3 b5eer
w chrismies s3eed llgmee3
قديم 24-12-2010, 06:19 PM
الصورة الرمزية nktis

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esoo مشاهدة المشاركة

teslm 3la elmodo3 ya a5 noo7
wana m3ak f kol kilma 2oltha f elmodo3 da
w yareeet elnas tbtl nfsna b2a

wela5 elbi2ool en kolna zy b3d de 7aga tbe3ia bs hwa ana shaif eno mi2sodsh el enta fhimto
bs 3amtn rbna 2aal bm3na aya w fdlna b3dkom 3n b3d drgat y3ny kol wa7ed y3rf mkano s7 wla eh ???
wmts5noosh awy kda 3la b3d da mogrd n2ash
wla e7na lazim nroo7 el2sim

wkol sana w elgmee3 b5eer
w chrismies s3eed llgmee3
شكرا كتير علي رد .. وكل عام وكل الاعضاء بخير .
وعلي العموم انا تعبت في قرايه العربي الانجليزي بتاعك ده يا مان. وان شاء الله مفيش حد زعلان ولا حاجه ويا ريت تكون الناس فهمت مقصودي من موضوعي وكلامي في اننا نستحمل بعض مش نستغل بعض زي ما ساعات بحسها من بعض جيراني ؟؟؟ وكل سنه وحضرتك طيب خلينا بقي نشوف اكياس الميه اللي هتترمي من البلكونات كعاده الاسكندرانيه...

روحي بطون أكفها خضراء*

أكبادنا فبكاؤنا إيماء*