العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 25-08-2009, 03:46 PM
rasha rasha غير متواجد حالياً

rasha is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز تدخل مشروع ايجار السيارت

السلام عليكم

انا ناوية ان شاء الله اجيب عربية شيفرولية افيو و ااجرها و استفاد من الايجار بس انا مش عارفة اعمل اي بالظبط و ايه الاماكن الموثوق فيها مكاتب تاجير و لا شركات و لو اجرتها ايجارها كام في الشهر يا ريت حد يفيدني ضروري لو سمحتم
قديم 09-09-2009, 02:57 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
رد: عايز تدخل مشروع ايجار السيارت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rasha مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

انا ناوية ان شاء الله اجيب عربية شيفرولية افيو و ااجرها و استفاد من الايجار بس انا مش عارفة اعمل اي بالظبط و ايه الاماكن الموثوق فيها مكاتب تاجير و لا شركات و لو اجرتها ايجارها كام في الشهر يا ريت حد يفيدني ضروري لو سمحتم

أستاذه / رشا
قبل ان تقدمى على هذه الخطوة يجب عليك ان تعرفى مميزات المشروع وعيوبه وأن تكونى عندك دراية كاملة بموضوع الإيجار ويفضل ان يكون الإيجار لشركات مضمونة وليس مكاتب إيجار سيارات
وبالتوفيق إنشاء الله

قديم 09-09-2009, 09:52 PM
amr_Sahoka2006 amr_Sahoka2006 غير متواجد حالياً

amr_Sahoka2006 is just really niceamr_Sahoka2006 is just really niceamr_Sahoka2006 is just really niceamr_Sahoka2006 is just really nice

هو الاستاذ سيف راح فين يا جماعه؟؟؟؟
قديم 10-09-2009, 12:01 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

حضرتك ممكن تدعك المصباح تجد سيف الدين
حضرتيك اولا انتى لازم تعرفى مزايا وعيوب الموضوع وكمان المشروع زى مفى ربح زى مفى مخاطرة ولازم نقدر الموضوع دة
ونبداء بداية صغيرة علشان نكبر خطوة خطوة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 10-09-2009, 04:39 PM
amr_Sahoka2006 amr_Sahoka2006 غير متواجد حالياً

amr_Sahoka2006 is just really niceamr_Sahoka2006 is just really niceamr_Sahoka2006 is just really niceamr_Sahoka2006 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

حضرتك ممكن تدعك المصباح تجد سيف الدين
حضرتيك اولا انتى لازم تعرفى مزايا وعيوب الموضوع وكمان المشروع زى مفى ربح زى مفى مخاطرة ولازم نقدر الموضوع دة
ونبداء بداية صغيرة علشان نكبر خطوة خطوة
للاستفسار السريع
0125485222
يعني ايه يا باشا ادعك المصباح اجد سيف الدين
انا الفكره كلها ان حصل كذا رد وسؤال وحضرتك مردتش فقولت اسأل عليك
بس هي دي الفكره كلها
علي العوم شكرا يا باشا علي رد حضرتك