العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 24-06-2011, 02:58 AM
سمسوماه سمسوماه غير متواجد حالياً

سمسوماه is just really niceسمسوماه is just really niceسمسوماه is just really niceسمسوماه is just really niceسمسوماه is just really nice
افتراضي رد: الرجل الذى تكرهه جميع النساء

ايوة والله فعلا عندك حق
واكتر وااااااااحد الكداااااااااااااااااب
بيخش الناااااار
قديم 24-06-2011, 04:52 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اغلي صيانة 10000 في العالم ادخل اتصدم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ينهار ابيض اللي تؤمري بيه يا استاذه رانيا انا سداد من جنيه لجنيه وربع

ايه رائيك في واحده بيبسي صاروخ وتفرقوها علي بعضكم
يا نهار ابيض
بقي كدة يا كورسير دي اخرتها
بقي عمال تقولي اللي تؤمري بيه ولازم تحقق طلباتي والا هعملك موضوع جديد وكل واحد يطلب اية من كورسير تقووم تقول ازاة بيبس وامسك اعصااااابك والكلام اياه ده
ماشي ماشي
شوف بقي الموضوع الجديد اللي هينزل تكريما ليك بقي

الي اعضاء المنتدي

انتظرونا

مع كورسير متخطي ال10 الاف مشاركة

قريبا

في
..........
مفاجاة
(هاااااااااااااااااااااا هتجيب اية؟)

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 24-06-2011, 09:50 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: اغلي صيانة 10000 في العالم ادخل اتصدم

لالالالالالالالالالالا

والنبي انا تحت امرك اللي انتي عايزه اهو ارحم من اني ادبس مع المنتدي كله

اللي تؤمري بيه هيجيلك اهم حاجه بلاش مواضيع التدبيس ديه
قديم 24-06-2011, 09:59 AM
corsair
Guest

حصرى حادثتين في يومين ورا بعض شوفتوا النحس

لسه انا من يومين كنت ماشي بعربية الشركة وخارج من شارع في مدينة نصر والاقي عربية جايه بسرعه مش اقل من 70 في شارع داخلي وفيه مدارس ومينفعش يتمشي فيه ازيد من 30 المهم المحروصه اللي خبطتني كانت فيرنا وانا كان معايا شاهين والبيه ملحقش طبعا يلم نفسه بسرعه وضرب فرامل وكان في رمل في الاسفلت خلي العربية اتزحلقت وراح هوب لبس في الجنب عندي وهو الوش عنده طار

المهم الموضوع انتهي والراجل خد بعضه ومشي وانا عندي الجزئية اللي فوق الكارتيرة بالسلامه

ديه كانت اول حادثه من يومين

امبارح بقا كنت جاي من السبع عماير والاقي مره واحده واحد بعربية لانوس رامي عربيته علي عربيتي وانا مشي لان اللي قدامه وقف فاجأة وانا كان معايا الالنترا العربية التانية بتاعت الشركة بس روقلي الجنب بتاع الالنترا وبردك صاحبها نزل منهار وكان ناقص العياط وانا اتخنقت خلاص من السواقه واللي عايز يسوقها انا بقيت خايف اخرج بعربيتي لتكون فره ودايرة حوليا وانا مش عارف

المهم ربنا يسترها علينا وعليكم والعربيتين موديهم الشركة شكلهم يفرح والله الشركة تقريبا بتحضرلي جواب الرفد هههههههههههههههههههه

قديم 24-06-2011, 10:02 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قنبلة الموسم : شروط مرشح الرئاسة الجديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه
جامد جدا الموضوع ده يا استاذ على و اكتر شرط عجبنى ال15 البدله بتاعته ماتكونش سينييه وماضي عليها الخواجه فيرساتشي الله يرحمه... يجيب بدلته من عند ابونسمه بتاع البدل
بس ياريت يا استاذ على تكبر الخط شويه على شان انا نظرى على قدى
أي خدمة يا كيمو
الظاهر إن عنيك اتمققت من الدح
شايف كدة كويس

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة