العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 03-06-2012, 02:03 AM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

مصطفي حبيبي الف سلامة عليك والله زعلت اوي بس الحمد لله الذي لايحمد علي مكروه سواه
معلش متزعلش مني اتلهيت عنك انهارده علشان كنت في الشغل منتا عارف
وان شاء الله العربية ترجع زي ماكانت واحسن وسيبها علي الله ثم عليا
يمكن اللي حصل ده علشان تروشها وتحليها اكتر
وربنا يرحمنا من البلطجيه واللي واخدنها عافيه
دنا كل يوم خناقات مع سواقين الميكروباصات والصراصير اققصد التكاتك اللي بلانا بيها غبور الله يحرقه
بس شوف هتعمل ايه وكلمني
وسلامي لأستاذ هشام وعاوزين نكرر المقابله تاني بس عندي انا المره اللي جايه
وسلامي ل محمد القاضي و cars admire وحازم خضر
قدر الله وما شاء فعل والله عزائى الوحيد معرفتى بيكم النهاردة
وان شاء الله اجيبهالك وعايزها تويوتا قبل الحصة السادسه ما تخلص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

ايه رأيكو في الجنوط بتاعتي
ما شاء الله عليها وتدوبهم فى اسفلت العافية

قديم 03-06-2012, 02:14 AM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute

انا الصبح فى ضوء الشمس هنزل اصور العربية كذا صوره من كذا زاوية اروفع الصور وبالمرة تبص عليهم ونشوف التكاليف متوسط كام عشان اعمل حسابى ان شاء الله على السبت اللى جاى ( المقابلة اللى جاية )

قديم 03-06-2012, 01:46 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa3tef مشاهدة المشاركة

انا الصبح فى ضوء الشمس هنزل اصور العربية كذا صوره من كذا زاوية اروفع الصور وبالمرة تبص عليهم ونشوف التكاليف متوسط كام عشان اعمل حسابى ان شاء الله على السبت اللى جاى ( المقابلة اللى جاية )

مستني الصور حبيبي

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 04-06-2012, 01:30 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

بسم الله ماشاء الله حاجه حلوه وجديده
بس كان فى ملحوظه انت مركب كرتيرات فبر جوه الرفارف جبتهم منين وقولت له ايه من ناحية النوع ؟؟
لانى جبتهم ومركبوش عندى نهائى
ثانيا اقترح عليك تركب جوز مريات الدوجان على العربيه وهتحس بالاختلاف فى الشكل تمام وياسلام لو خدم نفس لون العربيه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 04-06-2012, 02:03 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
جديد صور عربيتى

اتفرج وقول رأيك ؟؟؟
كدا ولا كدا

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

التعديل الأخير تم بواسطة محمدصلاح القاضى ; 04-06-2012 الساعة 02:08 PM

الكلمات الدليلية
132, fiat