العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 12-03-2011, 11:56 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعه عايز اجيب موبايل جديد تصحوني با يه {smart phone}

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Explorer مشاهدة المشاركة

انا معايا HTC Hero شغال بـ Android 2.1
ومعايا iPhone 4G

نصيحتي هات الـ iPhone وانت متطمن

انا اشتريت الـ HTC في الأول وندمت وحاسس انه مايستاهلش تمنه ودلوقتي مركون

واشتريت الـ iphone والحمد لله شغال تمام ومش مزعلني في حاجة
بعد اذنك بكام iPhone

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 13-03-2011, 12:00 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

أنا ناوى أجيب ان شاء الله واحد من دول
1-سونى اريكسون xperia-x10 with 8 mega pixel camera HD
2_نوكيا n8 بس يعيبوا انوا بيشتغل بالنظام العقيم القديم بتاع نوكيا عكس الاندرويد اللى بينزلوا ملايين البرامج يوميا زى اللى فى ال xperia x 10 بس الn8 الميزة انوا كاميرته 12 mega pixel HD
قديم 13-03-2011, 12:03 AM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

انا معايا HTC والصراحة مبسوط منه جدا والويندوز بتاعه فيه كل حاجة تخطرفى دماغك انا بشرح عليه لطلابى المحاضرات من خلال data show وعشان ابقى امين لم اجرب باقى الانواع اللى سيادتك ذكرتها والله الموفق
قديم 13-03-2011, 12:53 AM
الصورة الرمزية Explorer
Explorer Explorer غير متواجد حالياً

Explorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس مشاهدة المشاركة

لا
انا معايا
سونى اريسكون x10
على نظام انترويد
الجهاز اشتريته انجليزى فقط
وعلمت تحديث للسوفت وير من موقع سونى اريسكون
والان بيقرأ ويكتب عربى 100%
للأسف المشكلة في شركة HTC
الدعم بتاعهم مش كويس

ومعظم التليفونات اللي HTC بتنزلها للشرق الاوسط شغالة بويندوز مش اندرويد علشان مشكلة العربي

قديم 13-03-2011, 12:59 AM
الصورة الرمزية Explorer
Explorer Explorer غير متواجد حالياً

Explorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

بعد اذنك بكام iPhone
حوالي ٥٧٠ يورو يا ابوشروق ١٦ جيجا

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة