العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 09-04-2010, 11:50 PM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of
افتراضي رد: مساعده في اكسارا 1

الحمد لله على اصلاح العيب
بس بعد اذن حضرتك ممكن تقولنا الطلمبه بكام لكى تعم الفائده
شكرا لحضرتك

I'M always
DAHAB
it's my Name
قديم 10-04-2010, 07:06 AM
الصورة الرمزية mahmoudfs
mahmoudfs mahmoudfs غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود فوزي
التخصص العملى: هندسه مكانيكي
هواياتي: ميكانيكي و الالكترونات

mahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Dahab مشاهدة المشاركة

شكرا لحضرتك
اخي انا من القدس ما اعرف السعر عندكم في مصر .ممكن الاصدقاء يساعدوك
اما عندنا تتراوح 40 دولار كامله مع عوامه.
وبدل فلتر البنزين كل سنتين ليحافظ لك على انجكشن العربيه.
انتبه مثل ما قلت لك دائما ما ينزل مأشر البنزين عن الربع الاخير من التنك.وان شاء الله بتعيش عندك العمر.
تحياتي

قديم 10-04-2010, 10:51 AM
محامي من مصر محامي من مصر غير متواجد حالياً

محامي من مصر is just really niceمحامي من مصر is just really niceمحامي من مصر is just really niceمحامي من مصر is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Dahab مشاهدة المشاركة

شكرا لحضرتك
أوي بكل سرور بص أنا الأول سألت على سعر الطلمبه في شارع دمشق عند محل بتعامل معاه من زمان قالي الماكينه لوحدها ب150 جنيه وقلتله كامله بالعوامه كام قالي العوامه مش موجوده عندي بس ممكن تلاقيها في التوفيقيه في حدود 900 جنيه بس أنا بصراحه بدل ما أقعد الف عليها وتيجي واحده مش أصلي ولا فيها مشكله وديتها لمركز أمير وجوزيف في مدينة نصر وقاموا بتغييرها وحسبولي تمنها كامله 1300 جنيه + تغيير صامولة تنك 50 جنيه ومصنعيه 100 يعني الفاتوره أجمال كانت 1450 ptmnlo123per111 جنيه والحمد لله على كل شئ.
قديم 10-04-2010, 03:18 PM
محامي من مصر محامي من مصر غير متواجد حالياً

محامي من مصر is just really niceمحامي من مصر is just really niceمحامي من مصر is just really niceمحامي من مصر is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudfs مشاهدة المشاركة

اخي انا من القدس ما اعرف السعر عندكم في مصر .ممكن الاصدقاء يساعدوك
اما عندنا تتراوح 40 دولار كامله مع عوامه.
وبدل فلتر البنزين كل سنتين ليحافظ لك على انجكشن العربيه.
انتبه مثل ما قلت لك دائما ما ينزل مأشر البنزين عن الربع الاخير من التنك.وان شاء الله بتعيش عندك العمر.
تحياتي
معقوله يا أخ محمود فارق السعر الرهيب ده ما بين عندنا في مصر وعندكم في فلسطين فعلاً فارق غريب جداً عني أحنا عندنا بحوالي أربعة أضاف السعر عندكم والله لو كنت أعرف وكان ينفع كنت بعتلك الفلوس وأرسلتهالي لو كان ينفع عامة لو أحتجت حاجه بعد كده ولقيت فيها الفرق كبير كده حبقى أقولك بس مش عارف إذا كان ينفع تبعتهالي ولا لأ والمهم هو أزاي وشكراً على الأفاده
قديم 10-04-2010, 03:59 PM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

الف الف شكر يا استاذ محمامى من مصر و الاستاذ محمود على هذه الاضافه
بس فعلا فرق سعر رهيب جدا

I'M always
DAHAB
it's my Name