العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > مرسيدس

مرسيدس Mercedes مرسيدس بنز الجناح الاوربى للعملاق دايملر كرايسلر وتضم شركات مايباخ الفاخرة ومينى المدمجة من اشهر سياراتها B150 E-CLASS CLS CLK S-CLASS CL

قديم 23-08-2009, 02:28 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كافة التفاصيل عن مرسيدس E-class (العيون) بكافة موديلاتها

موضوع أكثر من رائع
للأسف الوقت ضيق في رمضان للتأمل في الموسوعة دي
بعد رمضان حاخد يومين أجازة و أقرأ الموضوع و أحاول أخلصه

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 23-08-2009, 03:17 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

كل سنة و انت طيب يا باشا ... واضح ان انت كنت عايش فى الكويت

اقولك بقى مبارك عليك الشهر و عساك من عوادة و مشكور على الموضوع (والله خوش موضوع)

حنا جريجيعاننا الاسبوع الياى ... انتو متى جريجيعانكم؟

كفاية كدة بقى لحسن قربت اجرجع
لاعشت في الكويت ولا غيره بس بسافر كتير وأحيانا الكويت وإن كانت الإمارات والسعوديه وقطر أكثر من الكويت بس حسب الظروف وكله لشغل مش أكتر (أكيد مش سياحه ..طبعا) ... وأنا دايما بحب أعرف ثقافة البلد إللي بروحها وكمان الدش قرب كل المسافات ومسلسلات العذاب والضنى والعياط والنواح الكويتيه تعلم العفريت
وربنا يكون في عونك في البلد دي ...هما (الكويت) عندهم شبكة طرق بصراحه غريبه البلد صغيره بس فيها شوية طرق سبحان الله
بس الحر عندك ربنا يكون في عونك ماينفعش تنزل من باب العربيه تجيب بارد وترد للعربيه تاني سليم من كتر اللهيب إللي بره ... لعلمك الدشداشه هيه اللي تنفع معاهم ... والله خوش حشي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

موضوع أكثر من رائع
للأسف الوقت ضيق في رمضان للتأمل في الموسوعة دي
بعد رمضان حاخد يومين أجازة و أقرأ الموضوع و أحاول أخلصه
ربنا يخليك ياملك إسكندريه ويباركلنا فيك
وإقرا الموضوع براحتك ده شرف لينا
رمضان كريم ..... وياريت تشرفنا في إفطار رمضان ..... أنا عارف مدى الصعوبه من إسكندريه للقاهره قبل الفطار بس ياريت تحاول وأنا في الخدمه في أي وقت

قديم 23-08-2009, 05:13 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

ليه كده بس ياإبيزا باشا ... كل سنه وإنت طيب ...... رمضان كريم
مش زعلان بجد اكيد انا بهرج معاك

و انت طيب و رمضان كريم عليك و علي اسرتك

IBIZA
قديم 24-08-2009, 01:45 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

مش زعلان بجد اكيد انا بهرج معاك

و انت طيب و رمضان كريم عليك و علي اسرتك
رمضان كريم يا إبيزا وربنا يديم المعروف
معلش الصيام والتوهان بحكم السن أفقدت الواحد سرعة الفهم

قديم 25-08-2009, 09:14 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
رد: كافة التفاصيل عن مرسيدس E-class (العيون) بكافة موديلاتها

والله يا ابو كمال الواحد مش عارف يقولك ايه انا من اول رمضان وانا كل يوم اقرء فى الموضوع شوية الاول تهت شوية بصراحة

وبعدين لما قريت الموضوع كله على بعضه تانى بجد انبرهت قد ايه موضوعك ده من افضل ما قرأت عن النجمة الفضية فى مواقع السيارات العربية والاجنبية ان لم يكن الافضل على الاطلاق

انا بتكلم عن ويكبيديا وموقع مرسيدس (انجلترا) وايدموند وتوب جير وكارز والقائمة طويلة صدقنى مش مبالغة ديه حقيقة واللى فاكر انى بجاملك يشوف المواقع ديه بنفسة ويقارن

تقرير رائع يليق بسيارة رائعة بإعداد واعادة صياغة هندسية مبدعة

تسلم ايدك يا ابوكمال على النقل المتميز والاضافات القيمة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
e-class, w210, مرسيدس بنز