العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 11-01-2014, 08:51 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تظبيط عفشة سبرانزا 516

الف مبروك يا باشا و يحفظك من شر العين

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين
قديم 11-01-2014, 10:44 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
مميز رد: تظبيط عفشة سبرانزا 516

ألف مبروك يا أستاز محمد انا شاركت فى الموضوع والشكر موجود بتاريخ الخميس بس شوفت الموضوع متأخر لأنى كنت سهران ف الشغل
يارب تخلص على خير وتدوب الكاوتش والعفشة فى الخير والعافية بإذن الله
ناس كتيرة مش مقتنعين بالمساعدين الصينى لأنهم ميعرفوش ان كل اللى فى السوق صينى او معمول تحت السلم وأقل مساعدين براند سعرهم يعدى ال1500 جنيه ومع المطبات كله بيبوظ بس انا مبسوط اوى من الأسعار دى الحمدلله انها رخيصة وموجودة

اتصدمت من سعر الكاوتش شوية بس أكيد ده أقل سعر بالنسبة لمقاس الإسبرانزا عادى مش مشكلة ناس كتير متعرفش تجيب الأسعار دى وكله بيجرى على الفرد اللى ب 700. ولا 600 جنيه وفى الآخر برضو عيل يجى يقطع الفردة من الجنب كل ده عشان احنا فى مصر

الحمدلله وماشاء الله لا قوة إلا بالله وتبارك الله وبارك الرزاق فيما رزق تدوبهم فى الخير يا أستاز محمد تحياتى لك
قديم 12-01-2014, 11:44 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

ألف مبروك يا أستاز محمد انا شاركت فى الموضوع والشكر موجود بتاريخ الخميس
مشاركتك لوحدها مش كفاية
ولية تحط شكر لما ممكن تحط رد
ربنا يخليك يا عم هشام ويباركلك يا رب
اصلى انا مش بعمل موضوع كل يوم وقلت بقى المنتدى هايولع ومش هلاحق ردود ههههههههههه

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 14-01-2014, 10:20 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

تكملة للموضوع يا جماعة
امبارح كنت فى الحرفيين واشتريت من هناك مقص كامل
المقص راكب فية الجلبتين + بيضة المقص وثمنة 130 جنية
خامة المقص معقولة اخف من الفبريكة بس مش وحش
المقص مش لعربيتى ولكن لعربية تانية
ودى صورة المقص

ولقيت عند التاجر جوز مساعدين عجبونى جداااااااااااااا نوعهم مايلى المانى والمساعد تقيل جدا وتشطيبة ممتاز وقطر المساعد اكبر حوالى الضعف من اللى راكب فيها وسعر الجوز 630 جنية

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 14-01-2014, 12:32 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

على فكرة يا استاذ محمد و الله العظيم انا بشوف مشاركاتك و بتعلم منها و الله ما اقصد انى مدخلش الموضوع او مردش بس سبحان الله ساعات كدا مواضيع بتسقط غصب عن الواحد
و طبعا الموضوع رائع كعادتك دائما و انا استفدت منه لانى ضايع فى العفشة
و الاسئلة للاسف معرفش بس الحمد لله مستنيك برضه انت اللى حترد عليها و تعلمنى هههههههههههههههههههه و الله انت الخير و البركة و مقدرش على زعلك : 140109~347:

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا