العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

مشاهدة نتائج الإستطلاع: كم مرة دعيت على من ضايقك وآذاك بأنوار الزينون ؟
ولا مرة 11 31.43%
عشر مرات 10 28.57%
خمسين مرة 3 8.57%
أكثر من خمسين مرة 11 31.43%
المصوتون: 35. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 22-06-2010, 01:02 AM
الصورة الرمزية ahmed1981
ahmed1981 ahmed1981 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا قوى

ahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond reputeahmed1981 has a reputation beyond repute
افتراضي كم مرة دعيت على واحد آذاك بكشافات الزينون (شارك لعل أصحاب الزينون يعتبرون قبل ..)

أنا عارف إن الموضع في القسم العام
وأنا شايف إنه القسم المناسب له
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ
كم مرة دعيت على واحد آذاك بكشافات الزينون
كم مرة واحد آذاك بإضاءته الزينون وعيت على عينيه
شارك لعل أصحاب الزينون يعتبرون قبل فوات الأوان

الموضوع مش دعوة لسواد القلب

لكنه تنبيه للسادة المحترمين الذين قاموا بتركيب الزينون المبهر الغير معتمد الذي يؤذي العين
أن الله يمهل ولا يهمل

ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
أكثر من آذاني بالزينون
واحد على طريق الزعفرانة في الجزء الملتوي بين الجبل والبحر
فقعني واحد زينون عالي في عيني كان هيعميني
وأنا رديتهاله بدعوه وأنا عارف إنها مش هتخيب
مش عشان أنا ولي
عشان هو ظالم بشدة وربنا مش بيسيب الظالم
قديم 22-06-2010, 01:04 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم مرة دعيت على واحد آذاك بكشافات الزينون (شارك لعل أصحاب الزينون يعتبرون قبل ..)

كتيييييييييييرررررررررررر رررررر دعيت عليهم

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 22-06-2010, 01:38 AM
الصورة الرمزية elmanahry
elmanahry elmanahry غير متواجد حالياً

elmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم مرة دعيت على واحد آذاك بكشافات الزينون (شارك لعل أصحاب الزينون يعتبرون قبل ..)

بصراحة ليك حق انا لا ارى بعد الزينون سوى سواد واشباح لمدة دقيقتين كم مرة اطالب ظباط المرور فى الكمين الكشف على اضاءة السيارات بطريقة عشوائية لمعرفة الزينون ولكن الظابط رد على وقال لى تعالى ياسيدى اقعد مكانى واحنا حنروح العيادة عندك تعلمنا ضرب الحقن

God grant me the serenity
to accept the things I cannot change
courage to change the things I can and wisdom to know the difference
DR Elmanahry
قديم 22-06-2010, 04:25 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

أنا مبدعيش, أنا بشتم بسptmnlo123per193.

بصراحة هى مجتش على الزينون, الناس اللى بتولع النور العالى جوه البلد بتجيبلى هسهس, بيعميك علشان يشوف.

بس بصراحة النور العالى أو الزينون مفيد, بيكشف الطريق قدامك وبيعرف الناس أنك موجود زى الكلاكس على الفاضى والمليان فبيقلل نسبة الحوادث اللى ممكن تحصلك و بيزودها للناس التانيينptmnlo123per1140.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 22-06-2010, 06:04 AM
bedos bedos غير متواجد حالياً

bedos has a spectacular aura aboutbedos has a spectacular aura aboutbedos has a spectacular aura about

مش شرط كل اللي يكونوا مركبين زينون يكونوا غير محترمين انا بخاف اولع ومركب عليه الجزء اللي بيبقى معاه ومزبط الفوانيس علشان ميجيش في عين حد وبمشي ساعات في حتت ضلمه ومبولعوش خالص علشان الناس لكن خلينا نقول كام مرا دعيت على واحد بيستهبل ومنور نورة العالي ورافع فوانيسه في وش الناس

تبقى ماشي طافي نورك ومحدش على الطريق ومفيش حودات واللي يقعد يطفى وينور ويديلك نور عالي تقول ايه مش شرط زينون ولا مش زينون ولا ايه
يا جماعه

الكلمات الدليلية
زينون, فوانيس السيارات