العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 31-03-2012, 03:04 PM
ibrahimkellany ibrahimkellany غير متواجد حالياً

ibrahimkellany is on a distinguished road
افتراضي عايز كيا برادو تقسيط .. ممكن

لو عايز كيا برادو ممكن (السيان أو الهاتش باك) تعنمل كم كاش، ولو مقدمتي 10آلاف يبقى آي المطلوب مع العلم إن القسط ممكن يكون 1000 في الشهر
ممكن الحسبة وآية المطلوب؟
قديم 31-03-2012, 06:58 PM
sad_heart sad_heart غير متواجد حالياً

sad_heart is on a distinguished road
افتراضي فيرنا او لانوس تقسيط

في البداية انا سواق تاكس

محتاج عربية لانوس او فيرنا قسط بس بدون حظر بيع عشان معايا واحد صحابي هيجيب نمر ونقلبها تاكس ومعايا 10000 ممكن جديد او مستعمل بس طبعا موديل اعلي من 2005 وممكن امضي علي اي ضمانات وشكراااااااا
قديم 31-03-2012, 07:20 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيرنا او لانوس تقسيط

طيب ضمنات حضرتك ايه يمكن اقدر اساعدك

تقبل تحياتى
قديم 01-04-2012, 12:00 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيرنا او لانوس تقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad_heart مشاهدة المشاركة

في البداية انا سواق تاكس
محتاج عربية لانوس او فيرنا قسط بس بدون حظر بيع عشان معايا واحد صحابي هيجيب نمر ونقلبها تاكس ومعايا 10000 ممكن جديد او مستعمل بس طبعا موديل اعلي من 2005 وممكن امضي علي اي ضمانات وشكراااااااا
لا يوجد سيارات تقسيط بدون حظر بيع مستعمل
للاستفسار السريع
09009488
قديم 01-04-2012, 02:45 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال حول تقسيط رينو لوجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reaky مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

انا عاوز أشترى سياره لوجان جديده وعرفت انهم بيقسطو فى الشركه هناك
هيا تمنها هناك 79 الف انا هدفع من تمنها حوالى 50 الف واقسط الباقى على حوالى سنه
مسؤول التقسيط هناك اسمه جمال قالى انهم عندهم حظر بيع وتقريبا فى حاجه اسمها توكيل انا مش متأكد إن كانت الحاجات دى حلال او لا
الحاجه التانيه هما قالولى انى هحجز واستلم العربيه بعد 3 شهور انا مش عارف لو حضرتك تعرف مكان تانى ممكن يقسطلى بس أستلم منه العربيه أسرع
انا سمعت عن حد اسمه محمد ذكى بيسلم أسرع بس مش عارف ايه نظام التقسيط عنده
وياريت لو حد عنده معلومات عن التامين التكافلى
متشكر جدا على المساعده
مفيش مشكلة كلمنى او قولى طريقة الاتصال بحضرتك
واسلمك علطول ان شاء الله
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط