العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 22-09-2012, 06:24 AM
osama-am osama-am غير متواجد حالياً

osama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to all
افتراضي رد: كيف اقوم بتركيب الة تنبية التريلات والمقطورات ؟؟؟؟

هى بقت كده ؟؟
طب هاقولك حاجه ياعم سيد . فيه صوت سمعته عالى جدا زى سرينة التريللا بس مش نفس النغمه اللى انت طالبها سمعتها على عربية نقل (دوبل) وايضا توك توك واعتقد دى ماكنش راكبلها كمبروسر ولا غيرة
قديم 24-09-2012, 04:05 AM
adel ghanem adel ghanem غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب ,متزوج ولى 3ابناء
التخصص العملى: اخصائى طب الاطفال
هواياتي: السيارات والاضطلاع العلمى

adel ghanem is on a distinguished road

والله حرام عليك ....مش كفايه الدوشه اللى حوالينا...ارجو من الاخ الغزيز انه يصرف نظر
قديم 24-09-2012, 11:01 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

فكرة جامدة جدا يا باشمهندس سيد انا مؤيد للفكرة دى
مشغلينها فى عربية نص نقل بتاعت واحد معرفة وشغالة زى الفل
هتلاقى فى التوفيقية فى رمسيس كوبى من الأصلية لأنها ممكن يوصل سعرها 500 جنيه لو أصليه ، الصراحة انا لو مكانك استخسر اجيبها وأركب بدالها سماعتين كينوود وجى ام
انا فى عربيتى كلاكس طط بتاع الديماكس النص نقل برضو وصوته حلو بيعمل قلق برضو
ممكن تجيبه كوبى ب90 جنيه بالكتاوت بتاعه لأن اهم حاجة كهربا جامدة علشان صوته يبقى اعلى
وفيه نوع تانى عامل زى الطاسة كده ده بيسور اللى قدامك وميخليهوش يستحمل يقف سعره 120 جنيه كوبى تيوانى بالكتاوت برضو
والسرينة الهوا كوبى موجودة فى التوفيقية شوفتها برضو زى الفل وصوتها عالى

إختار منهم اللى انت عاوزو لكن خلى بالك الإستخدام الخاطىء انا مش مسئول
قديم 24-09-2012, 11:08 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel ghanem مشاهدة المشاركة

والله حرام عليك ....مش كفايه الدوشه اللى حوالينا...ارجو من الاخ الغزيز انه يصرف نظر
قديم 24-09-2012, 11:27 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel ghanem مشاهدة المشاركة

كلام ذى الفل والله.بس فى ساعات و مواقف الواحد فعلا بيبقى محتاجها بس مش جوه المدينة.على الطرق الصحراوية والزراعى عشان سواقين النقل النايمين ال بيبقى ماشى والتريللا عمالة تيجى يمين منه و تيجى شمال وهو نايم تديله واحده من ديه تصحيه او حتى تعرفه ان فيه عربية تحت منه:
w6w2005041122053268

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين